شناسه خبر : 15212 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

مهر: وکیل بابک زنجانی از ابلاغ کامل حکم اعدام خبر داد و گفت: پرینت رای را گرفته‌ام و برای رساندن به شخص بابک زنجانی به دادیار زندان تحویل دادم.
ایلنا: جعفرزاده‌ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ گفت: پیش‌بینی مجلس افزایش ۴۵۰ هزار میلیارد‌تومانی نقدینگی در سال آینده است.
باشگاه‌خبرنگاران: معاون وزیر اقتصاد گفت: هنوز انتقال مناطق آزاد به وزارت امور اقتصادی و دارایی به تصویب نرسیده است اما امیدواریم این امر محقق شود و همچنان منتظر تصویب نهایی آن هستیم.
مهر: بر این اساس گزارش وزارت نیرو بارش‌های کشور در مقایسه با مدت مشابه سال آبی گذشته ۴۷ درصد و نسبت به مدت مشابه متوسط ۴۸‌ساله ‌۳۳ درصد کاهش داشته است.
ایلنا: رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: صنعت بیمه روزانه ۴۵ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند.
شانا: معاون وزیر نفت با تشریح جزئیات بزرگ‌ترین توافق نفتی ایران و ژاپن در صنعت پالایش نفت، از امضای 6 /8 میلیارد دلار قرارداد توسعه پالایشگاه‌ها با شرکت‌هایی از ژاپن، کره و چین خبر داد.
ایسنا: با حکم وزیر دادگستری، عبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.
مهر: صادرات نفت ایران به هند در سال ۲۰۱۶ میلادی به بیش از ۴۷۰ هزار بشکه در روز رسید که یک رکورد جدید در دوره پساتحریم محسوب می‌شود.
ایرنا: رئیس‌کل بانک مرکزی در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها با اشاره به لایحه قانونی ممنوعیت خروج بدهکاران بانکی، خواستار استفاده از این ابزار به عنوان آخرین اقدام و نه اهرم فشار در گام اول شد.
ایسنا: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 از مصوبه این کمیسیون برای بخشودگی جرائم وام‌های زیر 100 میلیون تومان در سال 96 خبر داد.
تسنیم: نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ از بدهی ۴۰۰ هزار میلیارد‌تومانی دولت به پیمانکاران خبر داد
خبرآنلاین: رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از این پس اشخاص حقیقی متقاضی تسهیلات بانکی تا مبلغ 100 میلیون تومان و اشخاص حقوقی متقاضی تا مبلغ 300 میلیون تومان نیازی به دریافت گواهی‌های مالیاتی ندارند.
مهر: هیات دولت میزان پاداش پایان سال 1395 (عیدی) کارکنان دولت را مبلغ 770 هزار و 500 تومان تعیین کرد.
مهر: رئیس‌کل گمرک ایران با تشریح مزایای سامانه جامع گمرکی گفت: زمان ورود مواد اولیه به میزان قابل توجهی کاهش یافته و امکان ترخیص نسیه کالا نیز فراهم شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها