شناسه خبر : 12679 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

معرفی سردبیر جدید هفته‌نامه اکونومیست

سرانجام پس از ۱۷۲ سال، یک زن به امپراتوری مردان در هفته‌نامه پیشگام اقتصادی جهان پایان داد. اکونومیست هفته گذشته در حالی ۱۷۲‌سالگی خود را جشن گرفت که برای نخستین بار در تاریخ پربار انتشار خود یک زن رهبری تحریریه آن را بر عهده گرفته است. زنی مینتون بدوس(Zanny Minton Beddoes) از دوم فوریه به عنوان هفدهمین سردبیر، مسوولیت هفته‌نامه‌ای را پذیرفت که خود را روزنامه می‌خواند. مینتون بدوس از هفته گذشته جایگزین جان میکلثویت شد؛ سردبیری که ۹ سال درخشان را برای اکونومیست رقم زد و پس از جدایی از این هفته‌نامه به بلومبرگ پیوست تا در این شبکه خبری به مسوولیت سردبیری ادامه دهد.

سرانجام پس از 172 سال، یک زن به امپراتوری مردان در هفته‌نامه پیشگام اقتصادی جهان پایان داد. اکونومیست هفته گذشته در حالی 172‌سالگی خود را جشن گرفت که برای نخستین بار در تاریخ پربار انتشار خود یک زن رهبری تحریریه آن را بر عهده گرفته است. زنی مینتون بدوس (Zanny Minton Beddoes) از دوم فوریه به عنوان هفدهمین سردبیر، مسوولیت هفته‌نامه‌ای را پذیرفت که خود را روزنامه می‌خواند.
مینتون بدوس از هفته گذشته جایگزین جان میکلثویت شد؛ سردبیری که 9 سال درخشان را برای اکونومیست رقم زد و پس از جدایی از این هفته‌نامه به بلومبرگ پیوست تا در این شبکه خبری به مسوولیت سردبیری ادامه دهد.


سردبیران اکونومیست از ابتدا تاکنون
(اینجا)

پایان یک امپراتوری
«زنی مینتون بدوس» سردبیر هفته‌نامه اکونومیست شد (اینجا)

وداع سردبیر
جان میکلثویت در پایان 9 سال سردبیری، هنوز به لیبرالیسم امیدوار است (اینجا)

داستان یک انتخاب
انتخاب سردبیر پشت درهای بسته اکونومیست چگونه صورت می‌گیرد؟ (اینجا)

همه مردان سردبیر
چه کسانی تاریخ درخشان اکونومیست را رقم زده‌اند؟ (اینجا)















دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها