شناسه خبر : 8054 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

ایرنا : رئیس مرکز ملی تحقیقات و مطالعات باروری ابرها مستقر در استان یزد از انجام عملیات باروری ابرها در چهار استان کشور با انجام پنج نوبت پرواز در چند روز گذشته خبر داد و گفت: «عملیات باروری ابرها از چهارشنبه هفته گذشته در چهار استان کشور آغاز شده بود.» محمدمهدی جوادیان به ایرنا گفت: «دو سورتی پرواز در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی و سه سورتی پرواز در استان‌های یزد و فارس انجام شده است.»

ایسنا: ۸۳ درصد زنان ایرانی بیکارند.

فارس: علی‌اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش: انتصابات در آموزش و پرورش، با استعلام از وزارت اطلاعات انجام می‌شود.

ایسنا: علی‌اکبر محزون، مدیرکل دفتر اطلاعات، آمار و جمعیت سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد تحصیل‌کرده‌ها (کاردانی و کارشناسی) حداکثر دو فرزند دارند، گفت: ۱/۳۴ درصد این افراد بچه ندارند. به گفته او، حدود ۲۱ درصد افراد در سطح متوسطه بدون فرزند و ۵/۳۱ درصد آنان تک‌فرزند، در سطح تحصیل‌کرده‌های کاردانی و کارشناسی ۱/۳۴ درصد بدون فرزند و ۱/۳۱ درصد تک‌فرزند هستند و در آخرین سطح کارشناسی ارشد و دکترا نیز ۲۴ درصد بدون فرزند و حدود ۲۸ درصد نیز یک فرزند دارند.

ایرنا: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده ناجا: کسی حق برهم زدن کنسرت‌های مجاز را ندارد.

ایرنا: محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت از انجام بیش از 281 هزار زایمان طبیعی رایگان در هفت ماه اجرای برنامه تحول نظام سلامت خبر داده است.

مهر: فهرست 44 خبرنگار مورد تایید وزارت ارشاد منتشر شد.

تسنیم: عباس رجایی، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، از متوقف شدن طرح تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت محیط زیست به صورت مشروط خبر داد.

خانه‌ملت: مصطفی افضلی‌فرد، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰: با توجه به جلسه روز گذشته کمیسیون، آلایندگی بنزین‌های پتروشیمی صحت ندارد همه مراکز پتروشیمی به واحدهای بنزن‌زدایی مجهزند.

ایرنا: علی‌اصغر جهانگیری رئیس سازمان زندان‌های کشور: افزون بر ۷۵ درصد کسانی که در زندان‌ها به سر می‌برند حاشیه‌نشین شهرها بودند./نابرابری در توزیع امکانات و مشکلات اقتصادی از عوامل مهم افزایش جرم در جامعه است./ درآمد خانواده‌های ۵/۴۴ درصد کسانی که در زندان‌های کشور به سر می‌برند ماهانه کمتر از پنج میلیون ریال است.

فارس: سعید کاویانی رئیس اداره انتظامی اداره کل دادگستری استان قم: آمار بالای 50‌درصدی خانواده‌ها از بی‌اطلاعی اعتیاد فرزندشان به شیشه نگران‌کننده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها