شناسه خبر : 6948 لینک کوتاه

با خبرگزاری‌ها

شهروند: معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، پرده دیگری از ماجرای زمین‌خواری در کشور را کنار زد؛ اختفای ۵۰ پرونده زمین‌خواری در منزل یکی از مقام‌های دولت گذشته.

ایرنا: مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران از برگزاری علنی انتخابات ریاست شورای شهر تهران در دهم شهریورماه خبر داد.

اعتماد: علیرضا جزینی، قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر: آمار جمع‌آوری‌شده از اعتیاد دانشجویان توسط دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت طی دو سال گذشته، نگران‌کننده است.

مهر: پرویز افشار؛ معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر هشدار داد: ۶۵ /۲ درصد جمعیت بین ۱۵ تا ۶۵ سال ما یعنی جمعیت مثمرثمری که باید به کار بپردازند، مبتلابه اعتیاد هستند.

ایسنا: سید‌حسن قاضی‌زاده‌هاشمی، وزیر بهداشت: برای طرح تحول سلامت منابع زیادی به ما داده نشد. بودجه‌ای که به ما تحویل دادند کمتر از دو ماه پول یارانه در سال است.

اعتماد: محسن سرخو، عضو کمیسیون عمران شورای شهر از رئیس شورا خواست تا از ورود شخصی به نام «ر.ف» که از عوامل شهرداری است به انتخابات هیات‌رئیسه جلوگیری کند تا شائبه‌ای در مورد دخالت شهرداری در این انتخابات ایجاد نشود.

ایرنا: سیدکامل تقوی‌نژاد، مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری زیرمجموعه این بانک در حال شیرین‌سازی و آبرسانی از خلیج فارس به مناطق مرکزی کشور است، گفت: قرار است با اتمام این طرح سالانه ۴۳۰ میلیون مترمکعب آب از خلیج فارس شیرین‌سازی و به سیرجان منتقل شده و در صنایع مس و بعد از آن در صنعت چادرملو استفاده شود.

فارس: محمدحسن دوگانی، نماینده فسا در مجلس از جمع‌آوری ۳۰ امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در مهرماه و بعد از تعطیلات تابستانی مجلس، روند پیگیری و تقدیم استیضاح به هیات‌رئیسه را دنبال خواهیم کرد.

اعتماد: احمد مسجدجامعی، عضو شورای شهر با اشاره به درج گزارشی از ساخت و سازهای منطقه ۲۲ توسط همشهری محله گفت: متاسفانه در جریان تهیه این گزارش خبرنگار مذکور مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

ایسنا: امیر شجاعان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک وزارت کشور: تمامی دوربین‌های کشور به مرکز مدیریت بحران وصل می‌شوند.

فارس: مجید قدمی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از پرداخت هزینه‌های دارویی و بیمارستانی دانش‌آموزان استثنایی که نیاز ضروری دارند، از مهر امسال خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها