شناسه خبر : 45204 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بهترین جاهای دیدنی دبی

شهر دبی که یکی از توریستی‌ترین شهرهای امارات متحده عربی و جهان است و در 20 سال اخیر پیشرفت‌های بسیار چشم‌گیری داشته است.

بهترین جاهای دیدنی دبی

دبی در حال حاضر به‌عنوان نمادی از پیشرفت و توسعه شناخته می‌شود و هنگامی که ذخایر نفتی امارات با کمبود مواجه شد، مسئولان دولتی امارات سعی در توسعه دبی داشتند. دبی در چند دهه توانست به یکی از لوکس‌ترین و پرگردشگرترین شهرهای جهان تبدیل شود و صنعت گردشگری را دگرگون کرد.

در حال حاضر بسیاری از افراد مشهور و معروف جهان کارت شهروندی دبی را دارند و در بهترین محله‌های دبی اقامت می‌کنند. در این مقاله قصد داریم در رابطه با بهترین جاهای دیدنی دبی صحبت کنیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی خواهیم داشت. برای آشنایی با صنعت گردشگری دبی، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

پارک آبی وایلد وادی؛ لذت تفریح در بهترین پارک آبی جهان

دبی بهترین پارک‌های آبی جهان را در اختیار دارد و در حال حاضر بیش از 10 پارک آبی در دبی قرار دارد، اما پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین پارک آبی‌های دبی و جهان است. پارک آبی وایلد وادی در منطقه مسکونی ساحل جمیرا قرار گرفته است. ساحل جمیرا یکی از زیباترین و لوکس‌ترین سواحل دبی است که امکانات بسیار بی‌نظیری در این ساحل قرار وجود دارد.

پارک آبی وایلد وادی جزو 10 پارک آبی برتر جهان است و به نظر بسیاری از گردشگران، بهترین پارک آبی جهان نیز می‌تواند باشد. وایلد وادی در سال 1999 میلادی ساخته شده و هر ساله فناوری و دستگاه‌های بسیاری به این مجموعه مدرن اضافه شده است.

وایلد وادی در فضای کاملا باز قرار گرفته و ساحل و برج‌های زیبای امارات را از داخل این پارک آبی می‌توان مشاهده کرد. پارک وایلد وادی مجموعه‌ سرسره‌های بسیار فراوانی دارد و یکی از پیشرفته‌ترین تاسیسات تصفیه آب در این مجموعه بزرگ قرار گرفته است.

مجموعه پارک آبی وایلد وادی به لطف امکانات بسیار گسترده و عالی در این سال‌ها توانسته نشان‌ها و گواهی‌های بسیاری را دریافت کند؛ بنابراین پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

در نظر داشته باشید برای خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی از طریق آژانس هواپیمایی طاهاگشت می‌توانید اقدامات لازم را انجام دهید. طاهاگشت به‌عنوان یکی از بهترین و باسابقه‌ترین آژانس‌های هواپیمایی  شناخته می‌شود.

برج خلیفه؛ یکی از بلندترین سازه‌های دست بشر

برج خلیفه؛ یکی از بلندترین سازه‌های دست بشر

یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی برج خلیفه است. برج خلیفه به‌عنوان یکی از بلندترین سازه‌های دست بشر شناخته می‌شود و ارتفاعی معادل 828 متر دارد. عظمت برج خلیفه بسیار شگف‌انگیز است و بهترین مهندسان و طراحان جهان به کمک یکدیگر توانستند سازه‌ای با 163 طبقه را در سال 2010 افتتاح کنند. پروژه برج خلیفه از سال 2004 شروع شد و تا پایان این پروژه سنگین مبلغ 1.5 میلیارد دلار هزینه شد.

مدت زمان ساخت برج نسبت به بزرگی پروژه بسیار زمان کوتاهی داشت و تقریبا 22 هراز کارگر در ساخت برج خلیفه مشارکت داشتند. برج خلیفه کاربردهای بسیاری دارد و بخش‌های مختلفی مانند منازل مسکونی، هتل، رستوران، استخر، سالن همایش، سالن ورزشی دارد.

مجموعه پله‌های برج خلیفه 2909 پله است که در 163 طبقه طراحی شده است. البته در اصل برج خلیفه 209 طبقه دارد. در واقع 46 طبقه برج خلیفه قابلیت سکونت و استفاده تفریحی ندارد و تاسیسات برج در این طبقات قرار گرفته است. سیستم تصفیه آب برج خلیفه به‌عنوان بهترین تصفیه آب و تاسیسات جهان شناخته می‌شود. در اصل باید گفت تاسیسات آب و برق این برج بسیار گران‌قیمت و مدرن طراحی شده است.

در ساخت مناره برج خلیفه از 4000 تن فولاد استفاده شده است. توجه داشته باشید برای خرید تور دبی یا سایر مقاصد توریستی می‌توانید، از خدمات آژانس هواپیمایی طاهاگشت استفاده کنید. طاها گشت سابقه بسیار طولانی در صنعت گردشگری دارد و بهترین خدمات مسافرتی را ارائه می‌دهد.

دهکده جهانی دبی؛  سفر به 90 کشور در دبی

دهکده جهانی به‌عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی شناخته می‌شود که بیش از 90 فرهنگ مختلف در این دهکده بزرگ غرفه دارند. دهکده جهانی دبی معمولا در فصل پاییز و زمستان اجرا می‌شود و گردشگران بسیاری از سراسر جهان برای بازدید از این دهکده به دبی سفر می‌کنند.

در اصل دهکده جهانی یک رویداد سالانه است که مجموعه‌ای از بهترین سرگرمی‌ها، مراکز خرید، سالن‌های غذاخوری و جاذبه‌های شهرهای مختلف جهان در آن قرار دارد. طبق آماری خیره‌کننده دهکده جهانی از زمان افتتاح یعنی سال 1997 تاکنون 90 میلیون بازدیدکننده داشته و از این جهت یکی از پرگردشگرترین مقاصد توریستی دبی است.

غرفه‌های دهکده جهانی از کشورهای بسیاری تشکیل شده است. دکوراسیون غرفه هر کشور طبق نمادها و فرهنگ‌های آن کشور طراحی شده است. همچنین آثار هنری هر کشور را می‌توانید از غرفه‌ها تهیه کنید. جالب است بدانید، غرفه ایران یکی از زیباترین غرفه‌های دهکده جهانی دبی است که سر در این مجموعه با نمادهای تخت جمشید طراحی شده است.

بهترین ساعت بازدید از دهکده جهانی حوالی عصر است که هوا رو به خنکی می‌رود. در سفر به دبی بازدید از دهکده جهانی را فراموش نکنید که یکی بهترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

بهترین مراکز خرید دبی؛ لذت خرید در سفر

بهترین مراکز خرید دبی؛ لذت خرید در سفر

بازارهای بسیار مختلفی در دبی وجود دارد. از بازارهای سنتی و روباز تا بهترین مراکز خرید دنیا در دبی وجود دارد. در مراکز خرید مدرن دبی بهترین برندهای پوشاک و لباس‌های زنانه و مردانه وجود دارد، که می‌توانید خریدی مناسب و عالی داشته باشید.

از مهم‌ترین مراکز خرید دبی می‌توان به وافی مال، نخیل مال، برجمان سنتر، مرکز خرید مرکاتو و سیتی سنتر دیره اشاره کرد. اگر لباس‌های سنتی عربی برایتان جذاب است می‌توانید به مرکز خرید تجاری قدیمی دبی مراجعه کرده و بهترین لباس‌های عربی را خرید کنید.

سفر به دبی؛ با خدمات طلایی آژانس هواپیمایی طاهاگشت

در این مقاله در رابطه با بهترین جاهای دیدنی دبی صحبت کردیم و اشاره‌ای به بهترین جاذبه‌های گردشگری دبی داشتیم. در حال حاضر دبی یکی از گران‌قیمت‌ترین شهرهای خاورمیانه و جهان شناخته می‌شود و بسیاری از افراد معروف اقامت دبی را دارند. بهترین زمان سفر به دبی فصل پاییز و زمستان است که هوای بسیار دلپذیری را می‌توانید تجربه کنید.

برای خرید تور و بلیط دبی می‌توانید از طریق آژانس هواپیمایی طاهاگشت اقدام کنید. طاهاگشت برگزار کننده تورهای با کیفیت ایرانی و خارجی است و خدمات بسیار مطلوبی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد. برای مشاهده کلیه خدمات طاهاگشت به نشانی اینترنتی tahagasht مراجعه کنید.