شناسه خبر : 43519 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

توری‌های فلزی که بیشترین خرید را از سایت خرید آهن دارند

توری فلزی یکی از محصولات کاربردی است که وظیفه حفاظت و ایجاد امنیت مکان‌های مختلف را بر عهده دارد.

توری‌های فلزی که بیشترین خرید را از سایت خرید آهن دارند

 تنوع توری‌های فلزی به گونه‌ای هستند که افراد برای خرید انواع توری فلزی باید به جنس و نوع آن در سایت خرید آهن توجه داشته باشند.

خرید توری فلزی از یک فروشگاه معتبر باعث خواهد شد تا خریداران در یک بستر امن خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند.

کاربرد انواع توری فلزی متنوع است که در این مقاله به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم. در صورتی که قصد دارید تا پرکاربردترین توری‌های فلزی را بشناسید، کافی است تا پایان همراه ما باشید.

انواع توری پرکاربرد که می توانید در بازار خریداری کنید

توری فلزی انواع مختلفی دارد که بر حسب چگونگی تولید، ابعاد چشمه و سایز سیم مفتول طبقه بندی می‌شود. از مهم‌ترین انواع توری پرکاربرد فلزی می‌توان به توری گابیون، توری مش، توری پرسی، توری حصاری، توری مرغی، توری سرندی و فرنگی اشاره کرد. کاربردهای هر یک از توری‌های بیان شده متفاوت است و خریداران بر حسب نیاز و بودجه خود می‌توانند خرید توری فلزی باکیفیت را در برنامه خرید خود قرار دهند. 

توری گابیون یک نوع توری فلزی 6 ضلعی است که از فولاد ضدزنگ ساخته شده است. این توری دارای روکش گالوانیزه است که برای جلوگیری از ریزش سنگ در جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بسیاری از خریداران از این توری برای ایجاد قفس نیز استفاده می‌کنند. روکش استفاده شده در توری گابیون به گونه‌ای است که مقاومت زیادی در ساخت و ساز دارد. از مهم‌ترین کاربردهای این توری می‌توان به ایجاد دیوارهای محافظ، سدسازی و جاده سازی اشاره کرد.

توری مرغی یکی دیگر از انواع توری‌های قابل خریداری در بازار است که به صورت معمول دارای ضخامت 4 تا 7 صدم میلی‌متر است. این توری به مانند مدل گابیون از سوراخ‌های 6 ضلعی تولید شده است که شباهت زیادی با مدل فرنگی دارد. شاید جالب باشد بدانید که توری مرغی به نسبت مدل‌های تولید شده در خارج دارای کیفیت بالاتری است. کاربرد انواع توری بیشتر در تولید سقف و گچ کاری است. همچنین از این توری برای زیرسازی کاشی نیز استفاده می‌شود.

خرید توری مشی

خرید توری آنلاین مش از طریق فروشگاه‌های معتبر به آسانی امکان پذیر است. این نوع توری یک توری فولادی است که بر خلاف سایر محصولات دیگر، از میلگرد و مفتول سیاه ساخته شده است. توری مشی به گونه‌ای است که استفاده از آن به صورت عمودی و افقی می‌تواند ایمنی محیط‌های مختلف را افزایش دهد. ساختار شکل گرفته این توری به صورت مشبک است. خرید توری فلزی جوشی در سایز‌های مختلف امکان پذیر است.

خریداران باید توجه داشته باشند که توری‌های جوشی به دلیل استحکام زیادی که دارند، از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند. سایز میلگردهای استفاده شده در این توری از سایز 6 و 8 است. توری جوشی به صورت نقطه‌ای در صنایع مختلف به شکل ساده یا آجدار با یکدیگر جوش داده می‌شود تا چشمه‌های مختلف ایجاد شده برای حفاظت از محیط‌های مختلف کاربردی باشد.

کاربرد توری مشی چیست

توری‌های مشی به دلیل این که تنوع بسیار زیادی دارند، از کاربردهای گسترده‌ای در صنایع امروزی برخوردار هستند. از مهم‌ترین کاربردهای توری مشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصارف ساختمانی و مسکونی

  • قابل استفاده در کف سازه‌های مختلف

  • استفاده در داخل بتن در انواع پروژه‌های ساختمانی

بر اساس موارد گفته شده، وزن توری‌های مشی مختلف است که از قطر مفتول 6 میلی‌متر آغاز شده و تا قطر مفتول 12 میلی‌متر ادامه دارد. توری‌های فلزی مشی، می‌تواند به صورت ساده یا آجدار مورد استفاده افراد قرار بگیرد.

خرید توری فنس (حصاری)

خرید توری فلزی حصاری به دلیل سازگاری زیادی که این توری‌ها با شرایط آب و هوایی مختلف دارند مقرون به صرفه هستند. در زمان‌های گذشته، توری حصاری به دلیل مقاومت کمی که داشتند، نمی‌توانستند عملکرد بالایی را از خود نشان دهند. مقاومت کم این توری‌ها باعث شده بود تا استفاده از آنها محدود شود. امروزه به دلیل استفاده از مفتول گالوانیزه در ساخت انواع توری، مقاومت و دوام توری فنس به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

کاربرد انواع توری حصاری بسیار گسترده هستند که در حال حاضر در تولید این محصولات از فولاد ضدزنگ یا گالوانیزه استفاده می‌شود. طول عمر حدودی این توری‌های فلزی چیزی به حدود 50 سال می‌رسد. در واقع می‌توان گفت که هر جنسی از فولاد برای ساخت این توری قابل استفاده است که بر حسب نیاز خریداران تولید می‌شود

ویژگی‌های متنوع این توری باعث شده است تا خرید توری آنلاین حصاری مورد توجه بسیاری از فعالان صنایع امروزی قرار بگیرد. از این توری به عنوان یک محافظ در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. نصب آسان و امنیت بالای توری حصاری از دیگر ویژگی‌های کلیدی این توری است.

انواع کاربرد توری فنس

انواع کاربرد توری فنس

همان‌طور که بیان شد توری حصاری به علت مقاومت و امنیت بالایی که دارد، کاربردهای گسترده‌ای داشته و مورد توجه صنایع امروزی قرار گرفته است. از انواع کاربردهای توری حصاری یا فنس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده به عنوان حفاظ بزرگ‌راه، فرودگاه و ترمینال

  • استفاده در مراکز نظامی مهم برای افزایش امنیت محیط

  • اجرای فنس و حصارکشی به بهترین شکل

  • قفس برای حیوانات خانگی و باغ وحش

  • استفاده در دیوارهای بتی به عنوان آرماتور

  • نصب توری در سازه‌های در حال ساخت جهت جلوگیری از سقوط افراد

با توجه به موارد گفته شده خرید توری فلزی حصاری از طریق فروشگاه‌های آنلاین نظیر فروشگاه دکتر فلز به بهترین شکل و با نازل‌ترین قیمت امکان پذیر است. خریداران با مراجعه به فروشگاه دکتر فلز می‌توانند در کمترین زمان ممکن، توری‌های فلزی را با یکدیگر مقایسه کرده تا بهترین خرید را انجام دهند.

خرید توری پرسی

توری پرسی نوعی سیم مفتول است که تار و پودهای آن به شکل عمودی و افقی در کنار یکدیگر بافته شده‌اند. این توری فلزی در محل تقاطع هیچ جوشی ندارد و به دلیل انعطاف پذیری خود مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌گیرد. چشمه‌های این توری به شکل مربع و مستطیل در یکدیگر تنیده شده است. به شکل معمول سایز مفتول‌های مورد استفاده این توری 2 تا 6 میلی‌متر است که به صورت دنده شده درآمده و سپس توسط دستگاه‌های پیشرفته در هم بافته می‌شوند.

کاربرد توری پرسی در صنعت

یکی از ویژگی‌های کلیدی توری پرسی در صنعت این است که مقاومت زیادی در برابر خراش دارد. این امر باعث شده است تا خرید توری فلزی پرسی مورد توجه بسیاری از صنایع پیشرفته قرار بگیرد. از مهم‌ترین کاربردهای توری پرسی در صنعت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده در زمینه ساخت انواع قفس حیوانات

  • استفاده در زمینه ساختمان سازی

  • استفاده به صورت شبکه جوشی در حفاظ بندی درب و پنجره

  • به کارگیری توری پرسی در ورق‌های مختلف مانند قرارگیری درون قالب‌های پروفیلی

مقاومت و استحکام توری پرسی بسیار بالاست از این رو صنایع امروزی به آسانی قادر خواهند بود تا از این توری به شکل‌های متفاوت استفاده کنند.

خرید توری سرندی

توری‌های سرندی از جمله توری‌های فلزی هستند که به صورت چشمه‌های لوزی شکل با یکدیگر تولید شده‌اند. به صورت معمول در ترکیب این توری‌ها از آهن، استیل، گالوانیزه، مسوار، فولاد و... استفاده می‌شود. خرید توری فلزی سرندی از طریق فروشگاه دکتر فلز با قیمت مناسب امکان پذیر است. ابعاد چشمه‌های این توری از 1 تا 100 میلی‌متر بوده که با توجه به کاربردهای مورد نظر متغیر است.

کاربردهای توری سرندی

بافت و استحکام این توری قابل قبول است لذا صنعت گران به آسانی قادر خواهند بود تا از این محصول برای موارد زیر استفاده کنند:

  • استفاده جهت مقاوم‌سازی دیوارهای مغازه

  • جهت حفاظت در محیط‌های نظامی، پادگان و فرودگاه‌ها

  • جداسازی مزارع مختلف و زمین‌های کشاورزی

  • ساخت فنس و قفس‌ها

  • سرند شن و ماسه در معادن و کارخانه‌ها

کاربرد توری فرنگی

یکی دیگر از انواع توری قابل خریداری در بازار، توری فرنگی است که به مانند توری مرغی از جنس گالوانیزه گرم تولید می‌شود. نوع چینی توری فرنگی دارای گالوانیزه سرد است که صنعت‌گران از آن برای محیط‌های مختلف استفاده می‌کنند. توری‌های فرنگی از خانواده‌ توری‌های مرغی و گابیون هستند که کاربردهای‌ یکسانی دارند. تفاوت میان توری‌های مرغی، گابیون و فرنگی در قطر آن است.

به کارگیری توری فرنگی در شرایط آب و هوایی نامناسب مطلوب است و به دلیل ساختاری که دارد باعث می‌شود تا طول عمر محصول به شکل قابل توجهی حفظ شود.

خرید پرکابردترین توری‌های فلزی

خرید توری فلزی گالوانیزه زمانی امکان پذیر است که افراد بخواهند از این توری‌ها در مناطق دارای آب و هوای مرطوب، خشک و گرم استفاده کنند. خرید توری فلزی تولید شده از گالوانیزه این امکان را به خریداران می‌دهد که به راحتی بتوانند در محیط‌های مختلف از آن استفاده کنند. ضدزنگ بودن توری‌های فلزی دارای روکش گالوانیزه از ویژگی‌های مهم این نوع از توری‌ها محسوب می‌شود.

برتری قابل توجه توری‌های تولید شده از گالوانیزه به نسبت فولاد سیاه باعث شده است تا تولید این محصولات در کشور به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند. خریداران و کسانی که به دنبال خرید توری فلزی باکیفیت هستند، برای خرید توری آنلاین می‌توانند به یک فروشگاه معتبر نظیر فروشگاه دکتر فلز مراجعه کنند.

فروشگاه دکتر فلز با داشتن بخش دسته بندی، محصولات خود را به بهترین شکل به خریداران ارائه می‌دهد. افراد با توجه به نیاز خود می‌توانند ضمن مقایسه انواع توری‌های فلزی، بهترین توری را با قیمت مناسب خریداری کرده و در مکان مورد نظر خود تحویل بگیرند.