شناسه خبر : 40305 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

تنوع استخر بادی اینتکس در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس

استخر بادی بهترین گزینه برای آب بازی و تفریحات آبی کودکان و بزرگسالان در فصل تابستان است و با قیمت مناسبی که دارد به راحتی قابلیت خرید را دارد .

تنوع استخر بادی اینتکس در فروشگاه اینترنتی شاپ اینتکس

سایت اینتکس مرکز پخش و فروش انواع استخر بادی کودک و بزرگسال با تنوع بالا و کیفیت به عنوان نماینده اصلی اینتکس در ایران است که به صورت اینترنتی و تلفنی به صورت عمده و تکی فعالیت می کند .

جنس استخر بادی اینتکس

جنس استخر های بادی اینتکس از پی وی سی نرم با پرس های محکم و بدنه مقاوم با قابلیت باز و بسته شدن سریع و آسان است . ضخامت بدنه استخر بادی بستگی به اندازه استخر دارد و هر چه سایز بزرگتر شود ضخامت نیز افزایش پیدا میکند . بدنه استخر بادی نسبت به اشیاء تیز و برنده حساس است و با برخورد اشیاء تیز و برنده سوراخ میشود . در چنین مواقعی که بدنه استخر سوراخ میشود میتوانید با چسب تعمیرات اینتکس و یا بست وی قسمت آسیب دیده را ترمیم کنید .

ویژگی استخر بادی

قیمت ارزان و به صرفه ، حجم کوچک بسته بندی ، وزن سبک ، نصب سریع و آسان ، قابلیت تعمیرات در هنگام سوراخ شدن ، قابل استفاده برای بزرگسالان و کودکان ، تنوع در تولید مدل های شیک ، مورد استفاده برای آب درمانی ، 

بادی 2

انواع استخر های بادی

  • استخر های بادی مستطیل

  • استخر های بادی دایره

  • استخر بادی بیضی

  • استخر های بادی دایره

  • استخر بادی مربع

  • استخر های بادی شش ضلعی

  • استخر های بادی عمق بالا

  • استخر عمق کم

  • نحوه باد کردن استخر بادی اینتکس

برای باد کردن استخر های بادی میتوانید از انواع پمپ باد برقی اینتکس ، پمپ باد دستی و پدالی ، پمپ باد فندکی برای پر و هالی کردن استخر بادی استفاده کنید . برای باد کردن بدنه استخر به چند نکته توجه کنید : اول اینکه سعی کنید برای باد کردن استخر از پمپ باد برقی اینتکس استفاده کنید چرا که به اندازه استاندارد باد میکند و توانایی تخلیه کردن را نیز دارد . توجه داشته باشید که بیش از حد ممکن بدنه استخر را باد نکنید. بخصوص با پمپ باد دستی با بیش از حد باد کردن بدنه امکان پاره شدن از روی درز ها وجود دارد.

بادی3

نحوه نگهداری استخر بادی اینتکس

برای نگهداری استخر بادی به چند نکته توجه بفرمایید : به اندازه استاندارد بدنه استخر را باد کنید ، در جایی که استخر بادی را پهن میکنید اشیاء تیز و برنده نباشد ، در هنگام بازی کردن کودکان مراقب باشید که کودک با اشیاء نوک تیز و برنده بدنه استخر را سوراخ نکند ، پس از استفاده استخر را کاملا بشویید و خشک کنید ، در جای خشک نگهداری کنید ، در هنگام پر آب بودن استخر آن را جا به جا نکنید .

جهت فروش و خرید استخر های بادی اینتکس و قیمت استخر بادی اینتکس با همکاران ما در نمایندگی استخر بادی سایت شاپ اینتکس با شماره های ۰۲۱ ۴۴۳۸۱۱۴۹ و ۰۲۱۴۴۳۸۱۱۵۰ و ۰۹۱۲۸۳۸۳۸۵۰ تماس حاصل فرمایید .