شناسه خبر : 39132 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

طراحی سایت تاسیساتی چیست

امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که از جابه‌جایی‌های شهری، سفرهای بین‌شهری، خرید اقلام مختلف و حتی خدمات پزشکی در بستر آن‌لاین قابل دسترسی است.

طراحی سایت تاسیساتی چیست

 پیش‌رفت تکنولوژی انجام خیلی از امور را راحت‌تر کرده و شما در حالی که در تاکسی نشسته‌اید، می‌توانید شام خود را سفارش داده و بلیط سفرتان را خریدای کنید.

با مدرن‌تر شدن سبک زندگی مخاطبان، مشتریان و مشتریان بالقوه، شما هم برای حفظ رقابت در بازار می‌بایست کار و کسب خود را به‌روز نگه‌داری کنید.

با طراحی یک وب‌سایت تاسیساتی، می‌توانید خدمات خود را معرفی و به فروش برسانید و چه در تعطیلات و چه خارج از ساعات اداری، برای مشتریان در دسترس باشید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی ‌سایت، به معنای پیاده‌سازی محیطی اختصاصی، رسمی و مستقل از شبکه‌های اجتماعی مختلف، به منظور معرفی افراد یا شرکت‌ها برای ارائه خدمات و محصولات‌شان می‌باشد.

هدف از طراحی وب‌سایت چیست؟

با به‌روز شدن سبک زندگی جامعه، داشتن یک وب‌سایت، به عنوان پایگاه رسمی اطلاع رسانی خدمات و یا محصولات، بدون محدودیت مکانی و زمانی امری ضروری در راستای فعالیت‌های برندیگ است.

معرفی انواع وب‌سایت:

به صورت کلی، وب‌سایت‌ها به دو دسته‌ی «معرفی» و «فروشگاهی» تقسیم می‌شوند. وب‌سایت‌های معرفی فقط به منظور معرفی اشخاص حقیقی یا حقوقی یا رویداد‌های مختلف طراحی می‌گردند و وب‌سایت‌های فروشگاهی، با اتصال به درگاه پرداخت آن‌لاین، امکان ثبت سفارش اینترنتی محصولات یا خدمات را فراهم می‌سازند. بررسی کنید با توجه به چشم‌اندازهای دیجیتال مارکتینگ خود، به کدام یک از این دو نوع وب‌سایت نیاز دارید.

طراحی وب‌سایت حرفه‌ای

پیش از مسائل فنی، شما باید مخاطب خود و نیازش را بشناسید. باید بدانید، وب‌سایت شما با یک خرده فروشی آن‌لاین متفاوت است مراجعان‌اش، متخصصان و فعالان در زمینه‌‌ی تاسیسات هستند. بنا به گرایش کاری خود در تاسیسات، خدمات و محصولات خود را با جزئیات بالا شرح دهید. برای کارایی بیش‌تر، می‌توایند از ماشین‌حساب‌های تخصصی و ابزارهای این‌چنینی دیگر استفاده کنید. تلاش کنید تمام نیازهای کاربر را برآورده و بیش‌ترین جزئیات را در خصوص کالاها یا خدمات ارائه کنید.

طراحی سایت تاسیساتی چیست؟

طراحی سایت تاسیساتی، به سفارش شرکت‌های تاسیساتی، به منظور دست‌یابی به مخاطبان بیش‌تر در فضای مجازی انجام می‌پذیرد. شرکت‌های تاسیساتی شامل تاسیسات برودتی، مکانیکی، ساختمانی و ...، می‌توانند با معرفی دقیق خدمات و یا محصولات خود، ارتباط با مشتریان را عمیق‌تر کنند و در نتیجه میزان فروش خود را افزایش دهند.

سایت تاسیساتی

فرم‌های مختلف وب‌سایت تاسیساتی

صفحه‌ی اصلی

صفحه‌ی اصلی، یکی از مهم‌ترین فرم‌های هر وب‌سایت است. مطمئن شوید که کاربر در اولین نگاه متوجه نام شما و زمینه‌ی کاری‌تان بشود. قرار داشتن شماره‌های تماس در بالا و پایین صفحه‌ی اصلی، ارتباط مخاطب با تجارت شما را راحت‌تر می‌کند.  بازدیدکنندگان باید بتوانند با کم‌ترین تعداد کلیک، از صفحه‌ی اصلی به دیگر فرم‌های وب‌سایت پیمایش کننند.

درباره‌ی ما

فرم درباره‌ی ما، باید به منظور ارتباط عمیق‌تر و ارائه‌ی اطلاعات بیش‌تر در خصوص پیشینه‌ی شرکت، بزرگ‌ترین پروژه‌های موفق و چشم‌اندازهای آتی شرکت طراحی شده باشد. سعی کنید با ادبیاتی ساده و گیرا، شرکت و تیم فنی و مدیریتی‌اش را معرفی کنید.

ارتباط با ما

همان‌طور که از نام‌اش پیداست، هرگونه اطلاعات مورد نیاز مخاطب برای برقراری ارتباط در پلت‌فرم‌های مختلف مانند نشانی دفاتر، شماره‌های تماس، آدرس‌های ایمیل، حساب‌های رسمی در شبکه‌های اجتماعی، ساعات و روز‌های کاری و ...  باید در این صفحه قابل دسترسی باشد.

معرفی و فروش آن‌لاین خدمات و محصولات تاسیستاتی

شرح کامل انواع مختلف خدماتی که ارائه می‌کنید، به همراه جزئیات محصولات در قالب جداول فنی، اینفوگرافیک‌، عکس و ویدیو و توضیحات تشریحی به انتخاب و تصمیم‌گیری کاربر کمک می‌کند و سطح حرفه‌ای‌گری شما را به نمایش می‌گذارد. مطمئن شوید که در هر صفحه، شماره تماس‌تان در دسترس باشد.

خدمات پس از فروش

اگر در کنار ارائه‌ی خدمات، کالاهای تاسیساتی نیز به فروش می‌رسانید، می‌توانید از وب‌سایت خود برای یک‌پارچه‌سازی سیستم خدمات پس از فروش استفاده کنید. مشتریان پس از خرید، تمام مراحل نصب، راه‌اندازی و خدمات پس از فروش را می‌توانند از سایت شما پیگیری کنند.

پشتیبانی و چت آن‌لاین

با داشتن یک وب‌سایت تاسیساتی، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید پاسخ‌گوی مشتریان خود باشید. با استفاده از ابزارهای چت آن‌لاین، کارشناسان شما می‌توانند از هر کجا و در هر زمان تنها با اتصال به شبکه‌ی اینترنت، به سوالات مشتریان پاسخ و نرخ تبدیل را افزایش دهند. می‌توانید در آینده با کسب اطلاعات از این افراد، بانک اطلاعاتی کاملی از اشخاصی که به کار و کسب شما علاقه‌مند هستند تهیه کنید.

طراحی سایت تاسیساتی با شرکت طراحی سایت بهپردازان

طراحی سایت

شرکت طراحی سایت بهپردازان با بیش از ۱۷ سال سابقه‌ی فعالیت، به تمامی مراحل طراحی سایت تاسیساتی، نگرش علمی داشته و تیم‌های فنی فرانت‌اند، بک‌اند، موبایل اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و ... با نظارت واحد تضمین کیفیت، با اشراف بر نیاز کاربر، پروژه‌ی شما را با توجه به اهداف توسعه‌ی کار و کسب‌تان پیاده‌سازی خواهند کرد.