شناسه خبر : 37243 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

روهام تجارت اکام (روتاپک) برند شایسته سال ۱۳۹۹ شد

روتاپک یکی از بزرگترین مراجع در زمینه فروش و تولید بطری پت و تولید کننده پریفرم می باشد.

 روهام تجارت اکام (روتاپک) برند شایسته سال ۱۳۹۹ شد

 این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب، کارمندان متعهد و حرفه ای توانسته است در تهیه و تولید بطری پت و انواع پریفرم یکی از برند های شایسته سال 1399 را با برند اختصاصی کسب نماید.

در جامعه امروزی به دلیل بالا بودن مصرف انواع بطری وکاربردهای متنوع آن در سالهای اخیر شرکت های زیادی اقدام به تولید این محصول نموده اند. از جمله بزرگترین شرکت هایی که در زمینه فروش و تولید بطری فعالیت داشته است شرکت روهام تجارت آکام با نام اختصاری روتاپک، یکی از مراجع تولید کننده پریفرم می باشد.

در حال حاضر این شرکت با تولید انواع بطری پت در اوزان مختلف توانسته است جایگاه ویژه‌ ای در بازار از آن خود کند. این شرکت توانسته با شناسایی مصرف کننده گان بطری و پریفرم، انواع بطری پت و قالب پریفرم را در وزن، اندازه و شکل های متنوع مطابق با نیاز مشتری تولید و روانه بازار کند.

روتاپک

شرکت روهام تجارت اکام (روتاپک) برند شایسته سال ۱۳۹۹

این شرکت با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمره شرکت های مشهور سال 1399 با برند اختصاصی خود را معرفی کرده که این مهم منجر به جذب طیف گسترده ای از مشتریان شده است.

شرکت روهام تجارت اکام با برخورداری از توان تخصصی بالا در تولید محصولات بسته بندی که در صنایع مختلفی همچون صنایع مواد غذایی و نوشیدنی ها، محصولات آرایش و بهداشتی و انواع کارخانجات صنعتی مورد استفاده می باشد در ارائه روش های خلاق و بکر در جهت بهبود کیفیت محصولات همواره گام های ارزشمندی را طی نموده که منجر به ارتقاء سطح کیفی مجموعه شده است.

این شرکت هم اکنون توانسته است با دارا بودن محصولات متنوع صنایع بسته بندی در سبد محصولات خود رضایت مشتریان را جلب نموده و همواره می کوشد در جهت رفع نیاز های کشور مسئولیت اجتماعی خود را بر عهده گیرد.

پت برند

شرکت روهام تجارت اکام (روتاپک)  تولید کننده پریفرم و بطری پت برند شایسته سال ۱۳۹۹

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت روتاپک، تولید کننده پریفرم و بطری پت و اطلاع از قیمت پریفرم میتوانید به وب سایت روتاپک در اینجا مراجعه نمایید.