شناسه خبر : 36520 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

سایت های معتبر بررسی قیمت آهن و فولاد

همانطور که می‌دانید امروزه استفاده از آهن و فولاد در صنایع مختلف بیش از پیش شده است و با توجه به اینکه انواع آهن آلات و فولاد در بسیاری از مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از دغدغه‌های افراد و پیمان‌کارها رصد و بررسی دقیق قیمت‌های این‌گونه محصولات است.

سایت های معتبر بررسی قیمت آهن و فولاد

 برای این منظور نیاز است که این‌گونه افراد به یک‌سری سایت‌ها دسترسی داشته باشند تا به خوبی بتوانند در جریان کاهش یا افزایش قیمت این‌ محصولات باشند.

اما سوالی که در حال حاضر ممکن است فکرتان را مشغول کرده باشد این است که چگونه می‌توان سایت‌های معتبر بررسی قیمت آهن و فولاد را یافت تا با استفاده از آنها بتوان بدون کمترین دغدغه موارد مربوط به قیمت‌های این‌گونه محصولات را مورد بررسی قرار داد. ما در ادامه سعی کرده‌ایم به سایت‌هایی اشاره کنیم که در این حوزه فعالیت دارند.

تجارت گرام 

رسالت اصلی تجارت گرام کمک به فعالان تجاری و صنعتی در راستای گسترش فروش در بازارهای داخلی و بین‌المللی است؛ از این رو تجارت گرام سعی دارد تا با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، روش‌های نوین تجارت را در اختیار فعالان حوزه‌های مختلف صنعتی بگذارد.

تجارت گرام به‌عنوان اولین وب‌سایت تخصصی B2B شرایطی را فراهم آورده است تا فعالان تجاری و صنعتی با ایجاد فروشگاه آنلاین خود و بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی یا نیاز به دفتر و مارکت فیزیکی اقدام به خرید و فروش کالاهای خود کنند پس با ثبت نام در وب‌سایت تجارت گرام، جهانی شدن را تجربه کنید.

وب‌سایت مرکز آهن

از جمله منابع معتبری که چندین سال است که در حوزه آهن آلات به افراد زیادی خدمات می‌دهد، سایت مرکز آهن است. این سایت قیمت‌های انواع آهن آلات را با توجه به محل بارگیری‌شان و همچنین کارخانه‌های تولید کننده‌ی آنها به صورت کاملاً مرتب در سایت درج می‌شود. ناگفته نماند که این وب‌سایت دارای یک اپلیکیشن اندروید و  IOS است تا افراد بیشتری بتوانند از خدمات رایگان این سایت بهره ببرند. در نظر داشته باشید که در سایت مرکز آهن از اخبار روز بازار آهن و مقالات صنایع فولاد نیز رونمایی شده است. همچنین در این حوزه اگر نیاز به مشاوره داشتید، می‌توانید با استفاده از خدمات درخواست مشاوره به نیاز خود پاسخ دهید.

مرکز آهن

وب‌سایت آهن پرایس

یکی دیگر از سایت‌هایی که با اعتبار مناسب در حوزه آهن آلات و فولاد مشغول به فعالیت است، آهن پرایس بوده که توانسته است به صورت روزانه قیمت‌های کلیه‌ی آهن آلات و انواع فولاد را بررسی و درج کند. در نظر داشته باشید که به راحتی نیز می‌توانید در صورت نیاز از امکان فروش انواع محصولات در این سایت استفاده کنید. گفتنی است که چگونگی درخواست انواع آهن آلات به صورت تلفنی میسر خواهد بود. ضمناً در این سایت می‌توانید آخرین اخبار بازار آهن را نیز از نظر بگذرانید.

آهن پرایس

وب‌سایت آهن آنلاین

سایت آهن آنلاین از دسته سایت‌های مربوط به فروش انواع آهن و فولاد است که به مشتریان خدمات بسیار خوبی ارائه می‌دهد. در کنار اینکه به راحتی می‌توانید محصولات دلخواه خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید، از امکان وجود قیمت‌های لحظه‌ای این محصولات نیز استفاده خواهید کرد. همچنین این سایت به پیش‌بینی قیمت‌های انواع فولاد و آهن آلات در سال 1400 پرداخته است که یکی از اقدامات بسیار حرفه‌ای این سایت محسوب می‌شود. به طور کلی سایت آهن آنلاین هر چند وقت یک‌بار چنین رویه‌ای را برای بررسی قیمت‌های آهن آلات بکار می‌گیرد.

وب‌سایت عصر آهن

این سایت نیز از جمله سایت‌های بسیار معتبر در زمینه انتشار قیمت‌های انواع فولاد و آهن آلات است. در سایت عصر آهن به راحتی می‌توانید بر اساس سایز و کارخانه تولید کننده محصولات قیمت‌های بروز آها را بررسی نمایید. گفتنی است که این وب‌سایت علاوه بر خدمات گفته شده لیست کاملی از تولید کنندگان را نیز برای علاقمندان بارگذاری کرده است. همچنین می‌توانید به خبرهای مهم و روز بازار آهن نیز به راحتی دسترسی داشته باشید.

وب‌سایت آهن ملل

اگر به کلیه‌ی آهن آلات، انواع فولاد و این‌گونه محصولات نیاز داشته باشید، استفاده از سایت آهن ملل نیز می‌تواند شما را به خواسته‌هایتان برساند. در این سایت بررسی انواع قیمت‌ها و چگونگی رشد و کاهش آنها نیز آورده شده است. همچنین آهن ملل به فروش انواع میلگرد، تیرآهن، ورق، لوله فولادی و حتی پروفیل نیز مشغول است که می‌توانید با استعلام قیمت هر یک از این محصولات، در صورت نیاز آنها را تهیه کنید.

وب‌سایت آهن پخش

در این وب‌سایت که به یکی از مراجع معتبر آهن آلات و انواع فولاد تبدیل شده است می‌توانید به صورت لحظه‌ای اخبار قیمت آهن و دیگر محصولات مشابه را بدست آورید. همچنین در این وب‌سایت ‌به کارخانجات و جدول وزن هر یک از این محصولات که بیشترین استفاده را دارند نیز اشاره شده است.

وب‌سایت قطره

اگر چه سایت قطره یک سایت خبری در همه‌ی حوزه‌هاست اما دارای یک بخش بسیار مهم در خصوص ارائه خدمات انواع فولاد و آهن آلات است که می‌توانید برای مطلع شدن از آنها به این بخش مراجعه کنید. لذا هر گونه اخبار تازه منتشر شده که مربوط به این حوزه است را بدون کم و کاست از قسمت اخبار آهن آلات سایت قطره بدست آورید.