شناسه خبر : 8583 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

گوگل در راستای افزایش امنیت کاربران، یواس‌بی درایوهایی تولید کرده است که به شما کمک می‌کند احراز هویت دو مرحله‌ای انجام دهید.

انگجت: جیمیل برای اندروید این قابلیت را خواهد داشت که نقش یک هاب را برای تمامی ای‌میل آدرس‌های دیگر شما نیز بازی کند.
اندروید دولوپر: گوگل در اندروید5 ابزاری در اختیار شما قرار خواهد داد تا خودتان بتوانید برنامه و اپلیکیشن مورد علاقه خود را طراحی کنید.
بلاگینگ ویندوز: ویندوز 10 قابلیتی دارد که شما می‌توانید آن را با ویندوزفون خود همگام‌سازی کنید و نوتیفیکیشن‌ها را در دسکتاپ خود ببینید.
سی‌نت: گوگل در راستای افزایش امنیت کاربران، یواس‌بی درایوهایی تولید کرده است که به شما کمک می‌کند احراز هویت دو مرحله‌ای انجام دهید. شما به عنوان یک مرحله از احراز هویت یواس‌بی را در درگاه آن قرار می‌دهید و بعد لاگین می‌کنید.
مایکروسافت: شرکت مایکروسافت قصد دارد ظرف چند هفته آینده و احتمالاً قبل از تعطیلات کریسمس اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه کند. ظاهراً این ساعت دو روز شارژ نگه می‌دارد.
د‌ورج: نام نوکیا را دیگر در تلفن‌ها نمی‌بینید. Microsoft Lumia نامی است که از این پس بر روی اسمارت‌فون‌های جدید این کمپانی دیده خواهد شد و جایگزینی خواهد بود برای برند نوکیا.
لنوو: کمپانی چینی لنوو درصدد است شرکت جدیدی تاسیس کند تا روی فروش گوشی به شکل اینترنتی متمرکز شود. ظاهراً این شرکت جدید با نام برند متفاوتی فعالیت خواهد کرد.
فون‌آرنا: سامسونگ روز گذشته نسخه جدید از گوشی
Galaxy S5 را با نام Galaxy S5 Plus رونمایی کرده که پردازنده آن از Snapdragon 801 به
Snapdragon 805ارتقا یافته است. این تلفن از شبکه +4G نیز پشتیبانی می‌کند.
یاهو انکریمنت: ماریسا مایر، مدیرعامل یاهو به دنبال یک سرمایه‌گذار فعال برای گسترش کسب و کار اینترنتی در طرح گسترش یاهو است.
مش‌ایبل: بر اساس گزارش مالی تازه اپل، هر سهم این شرکت 42/1 دلار افزایش قیمت داشته که رقم کلی آن بالغ بر 12/42 میلیارد دلار می‌شود. این در حالی است که تحلیلگران انتظار افزایش قیمت 31/1‌دلاری برای هر سهم و درآمد 8/39 میلیارد‌دلاری را برای اپل تخمین زده بودند.
دروید لایف: گوگل اندکی پس از انتشار اندروید آب‌نبات‌چوبی به صورت رسمی وب‌سایت
Android.com را به‌روز رسانی کرده و در لابه‌لای این حجم بالا از موضوعات مختلف تازه انتشار‌یافته یک راهنمای مهاجرت از iOS به اندروید نیز به چشم می‌خورد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها