شناسه خبر : 4302 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

د‌ورج: مایکروسافت قصد دارد آفیس ۲۰۱۶ را تا انتهای امسال آماده و عرضه کند، اما به نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم گرفته پیش از رخ دادن این مساله به عموم اجازه دهد تا نسخه‌ای از محصول را قبل از انتشار نهایی آن آزمایش کنند.

د‌ورج: مایکروسافت قصد دارد آفیس ۲۰۱۶ را تا انتهای امسال آماده و عرضه کند، اما به نظر می‌رسد این کمپانی تصمیم گرفته پیش از رخ دادن این مساله به عموم اجازه دهد تا نسخه‌ای از محصول را قبل از انتشار نهایی آن آزمایش کنند. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Connect مایکروسافت و ثبت‌نام در آن از زمان عرضه نسخه یاد‌شده از آفیس ۲۰۱۶ آگاه شوند و سپس نسبت به دانلود و تست آن اقدام کنند.
بیزینس‌اینسایدر: طبق گزارش‌های رسیده، اپل قصد دارد تا نسخه‌ای به‌روز شده از مک‌بوک ایر را در تاریخ ۲۴ فوریه معرفی کند. بر اساس آخرین اخبار و همچنین با توجه به چرخه معرفی مک‌بوک‌ها، اولترابوک جدید شامل تغییرات زیادی نشده و صرفاً شاهد یک به‌روز‌رسانی جزیی خواهیم بود. گفته می‌شود محصول جدید خانواده Air از پردازنده‌هایی سریع‌تر، و تنوع بیشتری در انتخاب بخش حافظه Ram و حافظه SSD دستگاه برخوردار خواهد بود.
اپل‌اینسایدر: اپل یکی از کمپانی‌هایی است که تاکنون به بهترین شکل ممکن توانسته از سنسور تشخیص اثر انگشت موسوم به تاچ آی‌دی در محصولات خودش بهره بگیرد و سرعت و دقت عملکرد سنسور مورد بحث در تولیدات اپل زبانزد خاص و عام است. حال فرم‌های مرتبط به پتنتی که روز پنجشنبه از جانب سازمان ثبت نشان‌های تجاری و پتنت‌ها در ایالات متحده انتشار یافته، بیانگر آینده‌ای هستند که می‌تواند در انتظار تاچ آی‌دی باشد. این فرم‌ها که با عنوان «سنسور تشخیص اثر انگشت در یک وسیله الکترونیکی نامگذاری شده‌اند» نشان می‌دهند که اپل چطور ممکن است از این نوع سنسورها در پس نمایشگر محصولی مانند آیفون بهره گیرد.
جی‌اس‌ام‌آرنا: گفته می‌شود HTC بعد از ساخت نکسوس ۹ برای گوگل که تحسین بسیاری را نیز در این رابطه برانگیخت، حال مشغول ساخت تبلتی مشابه و تحت عنوان تجاری خودش است. upleaks در این رابطه و در اشتراک توئیترش ذکر کرده که تبلت مورد بحث دارای ابعادی مشابه نکسوس ۹ خواهد بود، از نمایشگری ۹اینچی با نسبت تصویر چهار به سه بهره برده ولی مشخصات سخت‌افزاری‌اش متفاوت هستند. همچنین انتظار نمی‌رود این محصول پیش از سه‌ماهه اول ۲۰۱۵ آماده عرضه به بازار شود.
اندروید‌هدلاینز: در تلفن‌های هوشمند اندرویدی مقدار حافظه رم تاثیر قابل توجهی بر عملکرد و روان بودن این محصولات دارد. رئیس بخش تولیدات نیمه‌رسانای سامسونگ می‌گوید چیپ‌های هشت‌گیگابیتی LPDDR4 تولیدی این بخش که بر مبنای تکنولوژی ۲۰ نانومتری پیاده‌سازی شده‌اند و در چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ موجود در تلفن هوشمند G Flex 2 ال‌جی استفاده شده‌اند توان عملیاتی و تبادل داده‌ای دو برابر نسبت به نسل قبلی خود دارند.
فون‌آرنا: کمپانی انویدیا به تازگی چیپست جدیدی را با نام Tegra X1 معرفی کرده که در واقع جایگزینی برای محصول سال قبل آن با نام Tegra K1 است. چیپست جدید انویدیا به نظر قدرتمندترین تراشه‌ای است که تاکنون برای محصولات موبایل ساخته ‌شده، با این حال انتظار نمی‌رود در شمار زیادی از تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. براساس خبری که در سایت Fudzilla منتشر شد یکی از تبلت‌هایی که احتمالاً از این چیپست بهره خواهد برد مدل بعدی تبلت Shiled از انویدیاست که سال گذشته میلادی با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار شد. این گجت احتمالاً در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۶ اسفند ۱۳۹۳) یا کمی زودتر معرفی خواهد شد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها