شناسه خبر : 1686 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

سم‌موبایل: بی‌شک گوشی‌های گلکسی‌اس‌۶ و اس‌۶‌آج، بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات تولید‌شده توسط سامسونگ هستند. این کمپانی از زمان عرضه پرچمداران جدیدش، با تقاضای بسیار از سوی کاربران مواجه شده و توانسته در طول کمتر از یک ماه، فروش گلکسی‌اس‌۶ را به ۱۰ میلیون دستگاه برساند.

سم‌موبایل: بی‌شک گوشی‌های گلکسی‌اس‌۶ و اس‌۶‌آج، بهترین و پیشرفته‌ترین محصولات تولید‌شده توسط سامسونگ هستند. این کمپانی از زمان عرضه پرچمداران جدیدش، با تقاضای بسیار از سوی کاربران مواجه شده و توانسته در طول کمتر از یک ماه، فروش گلکسی‌اس‌۶ را به ۱۰ میلیون دستگاه برساند.
پایگاه ‌ورج: اپل درصدد اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی به اپل واچ از طریق انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به پیدا کردن محل ساعت و شماری از ویژگی‌های مرتبط با قابلیت‌های سلامتی اشاره کرد.
فون‌آرنا: سیستم‌عامل تایزن سامسونگ از زمان عرضه مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است. اما با وجود این انتقادات شدید، سامسونگ هزینه‌های سنگینی را صرف توسعه این سیستم‌عامل کرده و حال این کمپانی اعلام کرده تایزن برای مدت طولانی باقی می‌ماند و اختلالی در روند پیشرفت آن به وجود نخواهد آمد.
اندرویدسنترال: تا چند روز دیگر نمایشگاه کامپیوتکس 2015 در کشور تایوان برگزار می‌شود و کمپانی ایسوس به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه در کشور خودش قصد دارد رویداد Zensation را برای معرفی محصولات خود برگزار کند.
انگجت: قبلاً یک هکر آمریکایی، توئیتی مبنی بر هک کردن سیستم‌های الکترونیکی هواپیما منتشر کرده بود. پس از انتشار، این توئییت توسط FBI مورد بازجویی قرار گرفت و حال دوباره این هکر به سیستم هواپیمایی بوئینگ 737-800 نفوذ کرده است.
سی‌نت: بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، گوگل دکمه جدیدی با نام Buy را به نتایج جست‌وجو اضافه می‌کند؛ این تغییرات جدید به منظور سهولت بخشیدن به فرآیند خرید محصولات توسط موبایل از طریق جست‌وجو صورت می‌گیرد.
فون‌آرنا: بر اساس گزارش جدید اپل، پشتیبانی از برخی مدل‌های آی‌فون در کشورهای آمریکا، کانادا، ژاپن، آمریکای لاتین، کشورهای اروپایی و در فروشگاه‌های رسمی اپل کاملاً قطع می‌شود. البته طبق ضوابط قبلی، در ایالت کالیفرنیا و کشور ترکیه پشتیبانی از مدل‌های تعیین‌شده ادامه خواهد داشت.
انگجت: پس از آنکه سال گذشته گوگل نمونه مفهومی خودرو هوشمند خود را معرفی کرد، حال این کمپانی تصمیم دارد این خودرو را راهی خیابان‌های کالیفرنیا کند. گوگل در تابستان سال جاری چندین مدل از خودروهای هوشمند خود را با قابلیت جدا کردن فرمان، پدال گاز و ترمز روانه تست‌های خیابانی خواهد کرد.
جی‌دی‌جیت‌آرنا: کوالکام در جریان کنفرانسی که در شهر سن‌فرانسیسکو برگزار کرد از دو تراشه بی‌سیم با عنوان QCA401x و QCA4531 برای استفاده در ابزارهای مختلف و اینترنت اشیا رونمایی کرد.
سم‌موبایل: شرکت سامسونگ در نظر دارد سیستم پرداختی جدید خود را با نام Samsung Pay، در ماه سپتامبر سال جاری در کشورهای کره جنوبی و آمریکا راه‌اندازی کند. به همین دلیل این کمپانی کره‌ای تصمیم دارد به سرویس Wallet خود خاتمه دهد. از این‌رو به تمامی کاربران این سرویس، ای‌میلی را مبنی بر تعطیلی Wallet در تاریخ سی‌ام ماه ژوئن ارسال می‌کند.
لایف‌هکر: گوگل فیت اپلیکیشنی است که به کمک آن می‌توانید از امکانات متنوعی چون گام‌شمار و... استفاده کنید. به تازگی امکانات دیگری چون محاسبه مسافت، محاسبه کالری سوزانده‌شده، امکان نمایش اطلاعات در حالت روز، هفته یا ماه، یک ویجت صفحه خانه و یک واچ‌فیس برای اندروید ویر به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها