شناسه خبر : 11596 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

G۴ رسماً معرفی شد

چرمینه‌پوش ال‌جی

بالاخره شرکت ال‌جی از جدیدترین محصول خود یعنی G۴ رونمایی کرد. گرچه تقریباً تمامی اطلاعات این تلفن همراه قبل از رونمایی رسمی درز کرده بود و تقریباً جزییات پنهانی برای این رونمایی نمانده بود.

بالاخره شرکت ال‌جی از جدیدترین محصول خود یعنی G4 رونمایی کرد. گرچه تقریباً تمامی اطلاعات این تلفن همراه قبل از رونمایی رسمی درز کرده بود و تقریباً جزییات پنهانی برای این رونمایی نمانده بود.
شرکت ال‌جی اعلام کرده است این تلفن همراه از ماه آینده وارد بازارها خواهد شد. این تلفن همراه با دو پوشش چرمی و پلاستیکی عرضه خواهد شد. اگر تلفن با پوشش پلاستیکی را در دست بگیرید احساس می‌کنید همان G3 را گرفته‌اید. خبرنگار سایت انگجت که این گوشی را در دست گرفته، می‌گوید: اگر می‌خواهید لذت گرفتن یک گوشی با جلد چرم واقعی را تجربه کنید، G4 انتخاب درستی است. آنها می‌گویند پروسه آماده کردن این چرم سه ماه طول می‌کشد. پشت این محصول انحنای ملایمی دارد که دست شما را پر می‌کند و به دلیل جنس بدنه اصلاً از دست شما سر نمی‌خورد.
در فروش اولیه این تلفن هوشمند چهار رنگ بژ، مشکی، آبی آسمانی و زرد عرضه خواهد شد. مشخصات فنی این گوشی هوشمند شامل صفحه‌نمایش 5/5 اینچی از نوع IPS Quantum با رزولوشن QHD، تراشه شش‌هسته‌ای اسنپدراگون 808 به همراه مودم ارتباطی با پشتیبانی از X10 LTE و رم LPDDR3 با ظرفیت سه گیگابایت است. البته قبلاً شایعات، خبر از چهار گیگابایت رم برای این محصول داده بودند که هفته گذشته با رونمایی رسمی این محصول این شایعه تکذیب شد. یکی از مواردی که ال‌جی تاکید زیادی روی آن داشته، دوربین 16‌مگاپیکسلی این گوشی هوشمند است که از وجود لرزش‌گیر اپتیکال نسخه 2 بهره می‌برد. شرکت گوگل به کسانی که این گوشی را خریداری می‌کنند 100 گیگابایت فضای درایو هدیه می‌دهد که تا دو سال رایگان از آن استفاده خواهند کرد. همچنین باید به باتری سه هزار میلی‌آمپر‌ساعتی قابل تعویض این گوشی هوشمند نیز اشاره کرد. ال‌جی مدعی است که با یک بار شارژ، عمر باتری G4‌ نسبت به G3 حدود 20 درصد بیشتر است. البته ما در این مورد فعلاً نمی‌توانیم اظهارنظر خاصی بکنیم تا زمانی که نتایج تست باتری را خودمان انجام دهیم.
ال‌جی می‌گوید OIS این تلفن دو برابر عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی دارد. ال‌جی بر روی دیافراگم f/1.8 دوربین G4 تاکید بسیاری داشت. بدین ترتیب تصاویر بسیار شفاف‌تر و روشن‌تری می‌توان با این دوربین ثبت کرد و در نور کم نیز عکس‌ها کیفیت بسیار بهتری خواهند داشت. ال‌جی دوربین مورد استفاده در G4 با عنوان LaserCam معرفی کرد. این بار کره‌ای‌ها در جلوی گوشی نیز برای ثبت تصاویر سلفی باکیفیت از یک سنسور 8 مگاپیسکلی بهره برده‌اند. اگر در حالت عکس سلفی دو بار روی صفحه نمایش لمس کنید چهار عکس سلفی پیاپی از شما خواهد گرفت که مطمئناً حداقل یکی از آنها همانی خواهد بود که شما می‌خواهید. اپل، سامسونگ، هواوی، میزو و حتی اُوپو نیز سنسورهای جذاب تازه‌ای نظیر سنسور اثر انگشت به گوشی‌های خود اضافه کرده‌اند اما به نظر می‌رسد ال‌جی برای اضافه کردن اسکنر اثر انگشت عجله‌ای ندارد و G4 را به این سنسور مجهز نکرده است.
index:2|width:300|height:200|align:center

index:3|width:300|height:200|align:center

index:4|width:300|height:200|align:center

index:5|width:300|height:200|align:center

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها