شناسه خبر : 4198 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه ها - ۱

آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده است دختر زیباروی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران شده است…

عشق کاندیدای دختر سال ایتالیا
نوشت: آنسا، خبرگزاری رسمی ایتالیا گزارش داده است دختر زیباروی ایتالیایی با نام سیلویا والریا که دو سال پیش کاندیدای زیباترین دختر سال ایتالیا شده بود عاشق محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور ایران شده است... سیلویا به این خبرگزاری گفت: «می‌خواهم با احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری ایران ازدواج کنم. احمدی‌نژاد چیز کمی نیست... احمدی‌نژاد یک نوآور و مبدع در عصر ماست. او اپوزیسیون را خاموش و آمریکا را تهدید می‌کند... سیلویا والریا دختر ۲۰ساله ایتالیایی و مولف کتاب «یک روزی یک رئیس‌جمهوری بود»، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری ایران را تنها مرد واقعی در عرصه جهانی دانسته و گفته است «احمدی‌نژاد تنها مرد روی زمین است، چرا که او هزاران فرسنگ به دور از هر نوع مد، پوچی و خودبینی است.»


خاتمی به کرباسچی چه گفت
در گفت‌وگویی با غلام‌حسین کرباسچی به بیان خاطرات انتخابات ریاست‌جمهوری 1376 پرداخته و گفته است در آن سال، کاندیدای اصلی‌شان، مرحوم دکتر حسن حبیبی بود زیرا می‌خواستند راه و روش آیت‌الله هاشمی ادامه یابد. او می‌گوید: «من از ابتدا به آقای خاتمی این اشکال را داشتم که ایشان در کار اجرایی و ریاست‌جمهوری‌‌اش هیچ استراتژی درازمدتی تدوین نکرده بود لذا من در اولین جلسه به ایشان گفتم: چه برنامه‌ای دارید؟ ایشان گفت: ما اصلاً رای نمی‌آوریم که بخواهیم برنامه‌ای داشته باشیم. هدف‌مان این است که چند میلیون به ما رای بدهند و با همین چند میلیون بتوانیم روزنامه و تشکیلاتی راه بیندازیم تا حرف‌هایمان را بزنیم... در واقع آقای خاتمی با ایده پیروزی در انتخابات حاضر نشد.»


قربانی استفاده از فتنه‌گران خود روحانی است
در سرمقاله خود به قلم حسین شریعتمداری نوشت: «آیا با توجه به صدها سند غیرقابل انکار که از خیانت اصحاب فتنه حکایت می‌کند، حضور و نفوذ -‌ هرچند غیرمستقیم- آنها در کابینه آقای دکتر روحانی جفا به اسلام و انقلاب و بی‌اعتنایی به مردمی نیست که از نخستین روزهای بعد از پیروزی انقلاب با دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌های مثلث آمریکا و انگلیس و اسرائیل روبه‌رو بوده و در این راه خون‌ها داده، خون دل‌ها خورده و سختی‌های طاقت‌فرسا را تحمل کرده‌اند!؟‌... سخن این است و یک کلام هم بیش نیست که حضور اصحاب فتنه در کابینه رئیس‌جمهور منتخب بدون کمترین تردید، آسیب‌های جدی به نظام و مردم پاک‌باخته این مرز و بوم به دنبال دارد و در این میان دکتر روحانی به یقین اولین قربانی خواهد بود.»

احمدی‌نژاد، شهید تهمت
در سرمقاله خود نوشت: سینه رئیس‌جمهوری به محل انباشت اطلاعاتی تبدیل شده که به علت ارزش خبری فوق‌العاده، چنانچه این سینه گشوده شود، یک سونامی هلاک‌کننده‌ای علیه تعداد زیادی از رانت‌خواران سیاسی و اقتصادی به راه خواهد افتاد. «ناگفته‌ها» در سینه فراخ دکتر احمدی‌نژاد چنان جاگیر شده‌اند که گویا هیچ‌گاه قرار نیست هوای آزاد را تجربه کنند؛ خبرهایی شنیدنی که به علت بعضی ملاحظات -‌که البته تاریخ مصرف دارد- فعلاً از جنس «ناگفته» باقی‌مانده است... چنانچه قبلاً نیز تاکید شد، کانون فتنه با اسم رمز «انحراف»، حزب‌اللهی‌ها را به مخالفت با وی واداشت‌... تاریخ گواهی خواهد داد که محمود احمدی‌نژاد بزرگ‌ترین «شهید تهمت» پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و خدا کند آن زمان برای جبران ستمگری‌ها علیه وی دیر نشده باشد.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها