شناسه خبر : 2261 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایلنا: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با موافقت اعضای کمیسیون مشترک برجام معادل 130 تن اورانیوم به زودی وارد کشور می‌شود.
تسنیم: سخنگوی شورای نگهبان در مورد کاندیداتوری زنان در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ثبت‌نام زنان بلامانع است و ان‌شاءالله باید بررسی و اعلام نظر شود. اما تایید صلاحیت آنان بر عهده شورای نگهبان است.
مهر: با ابلاغ معاونت نیروی انسانی نزاجا رنگ لباس استتار کویری که در حال حاضر کلیه یگان‌های تابعه نیروی زمینی از آن استفاده می‌کنند از اوایل سال ۹۶ به رنگ استتار جنگلی (لجنی سبز) و کلاه بره مشکی تغییر خواهد یافت.
ایرنا: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آسیب‌های اجتماعی طی سه جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب و با حضور نمایندگان 30 نهاد مورد بررسی قرار گرفت.
مهر: مرکز اسناد انقلاب اسلامی به منظور صیانت از تاریخ انقلاب بخشی از گفت‌وگوی اختصاصی با آیت‌الله هاشمی را منتشر کرد که در این گفت‌وگو وی به صراحت می‌گوید برای ترور منصور به من اسلحه‌ای نداده‌اند.
تسنیم: سیدمحمود واعظی، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی کاندیدای حزب اعتدال و توسعه برای سال ۹۶ است.
ایلنا: رئیس‌جمهوری در اجرای ماده4 اساسنامه شورای عالی جوانان در حکمی، مسعود سلطانی‌فر را به عنوان دبیر شورای عالی جوانان منصوب کرد.
ایلنا: وزیر امور خارجه عراق درباره میانجیگری این کشور در روابط ایران و عربستان گفت: این اقدامات از سال گذشته ادامه دارد و من پیام‌هایی میان دو کشور ردوبدل کرده‌ام.
مهر: اتحادیه اروپا در سالگرد اجرای برجام، تحریم شماری از شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت ایران را لغو کرده است.
ایلنا: محمد عطریانفر اعلام کرد سیدحسن خمینی انگیزه‌ای برای ورود به خبرگان ندارد.
باشگاه‌خبرنگاران‌جوان: دبیرکل حزب اسلامی ایران‌زمین گفت: حدود 25 نفر برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 در مظان ارزیابی ما هستند.
ایلنا: محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان برای شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، وارد زوریخ سوئیس شد.
ایرنا: نماینده ولی ‌فقیه در امور حج و زیارت گفت: ایران با هدف مطلع شدن طرف سعودی از محورهای مورد نظرکشورمان، به دعوتنامه وزارت حج عربستان پاسخ داد و در صورت فراهم شدن مقدمات و شرایط لازم همه مصمم هستند که حج آینده برگزار شود.
ایسنا: فدریکا موگرینی در یادداشتی در یک‌سالگی برجام تاکید کرد که به‌رغم انتقاد مخالفان با توجه به اینکه ایران و همه طرف‌ها به تعهدات خود متعهد بوده‌اند،‌ می‌توان قاطعانه گفت برجام به نتیجه رسیده است.
عصر ایران: وزیر امور خارجه کشورمان گفت که ایران تاکنون هیچ تماسی با دولت جدید آمریکا نداشته است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها