شناسه خبر : 20724 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بریده روزنامه‌ها

علی جنتی: می‌خواستند بروم، رفتم
نوشت: علی جنتی در گفت‌وگویی به داستان استعفایش اشاره کرد و گفت: رابطه من با آقای روحانی هیچ‌وقت دچار سردی نبوده است. ایشان تمایل نداشتند استعفا را قبول کنند اما با توجه به توضیحاتی که دادم پذیرفتند. جز عقب‌نشینی چه کار می‌توانستیم کنیم؟ آیت‌الله جنتی هم نظرشان مثبت بود. البته ایشان از اول هم برای قبول این مسوولیت نظر منفی داشتند. وی گفت: اطلاع دارم که اتاق‌های فکر علیه ارشاد فعالند. برخی اتهامات هم از طرف برخی از اشخاص و نهادهای شناخته‌شده مطرح می‌شود که ضدیت آنان با دولت محرز است. وی با اشاره به شرایط موجود گفت: پیش‌بینی نمی‌کردم به این حد از سقوط اخلاقی برسیم. این خطر بسیار بزرگی است.
سفر بی‌اذن سردار سلیمانی به نیویورک
نوشت: جواد کریمی‌قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درخصوص سفر سردار سلیمانی به شهر حلب سوریه گفت: این سفر به درخواست مقامات دولتی این کشور و در راستای ارائه راهبردها و همکاری نظامی صورت گرفته است، از این‌رو مقامات آمریکایی هیچ اقدامی را از لحاظ حقوقی و سیاسی نمی‌توانند انجام دهند. وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به گسترش دامنه اسلام در جهان، ان‌شاءالله‌ روزی برسد که سردار سلیمانی در نیویورک و لندن بدون اذن آمریکایی‌ها حضور پیدا کند زیرا تحولات عظیمی در آمریکا و اروپا در حال شکل‌گیری است که مردم این کشور را به سمت اسلام سوق داده است.
سبد رای روحانی کاهش یافت
نوشت: صادق زیباکلام در یادداشتی عنوان کرد: آقای روحانی از برخی جهات نتوانسته واقعاً حمایتی را که ٢٤ خرداد ٩٢ وجود داشته، نگه دارد. برخی اقشار از نتیجه‌بخش بودن عملکرد دولت بر زندگی‌شان ناامید شده‌اند. اگر الان انتخابات برگزار شود تصور نمی‌کنم آقای روحانی همان ١٨ میلیون رای سال ٩٢ را بیاورد. اما با همین میزان رای هم شانس پیروزی آقای روحانی در انتخابات آتی بسیار بالاتر است. اما در مقابل اصولگرایان هیچ‌شانسی در انتخابات ندارند. شانس گزینه‌هایی که این جریان مطرح می‌کند از جمله قالیباف و جلیلی نسبت به سال ٩٢ بیشتر نشده است. نه به چهار میلیون رای آقای جلیلی اضافه خواهد شد و نه آقای قالیباف.
گلایه حداد از باهنر
نوشت: محمدرضا باهنر در گفت‌وگویی در خصوص اصولگرایان گفت: شما طیف اصولگرایی را یک ستون آدم در نظر بگیرید، به طول صد متر. من می‌خواهم این ستون را مدیریت کنم. چهار نفر اول خیلی تند و رادیکال هستند و اگر به آنها بگویید کلاه بیاورند، سر می‌آورند. چهار نفر ته صف هم به حدی محافظه‌کار هستند که حاضر هستند در یک شب تاریک در گوش ما بگویند ما اصولگرا هستیم؛ ولی جایی نگویید. همچنین وی گفت: غلامعلی حداد‌عادل در مجلس هشتم از من گلایه‌ کردکه تو چه بدی‌ای از من دیدی که به سمت آقای لاریجانی رفتی. اما من احساس کردم ریاست آقای حداد شناکردن برخلاف جهت رودخانه است.





دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها