شناسه خبر : 19801 لینک کوتاه

رهبر معظم انقلاب: هر گروهی در خط مقاومت باشد با او همراهیم

اتحاد برای فلسطین

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی، رئیسان و مسوولان مجالس کشورهای اسلامی و صدها تن از اندیشمندان، فرزانگان و شخصیت‌های برجسته و آزادیخواه جهان اسلام، هدف فتنه‌ها و جنگ‌های داخلی تحمیلی در منطقه را کمرنگ‌شدن حمایت از آرمان مقدس آزادی قدس خواندند و با تاکید بر لزوم پرهیز گروه‌های مقاومت فلسطینی از ورود به اختلافات قومی و مذهبی و اختلافات داخلی کشورها خاطرنشان کردند: همه جریان‌های اسلامی و ملی، موظفند در خدمت آرمان فلسطین قرار گیرند و عمق رابطه جمهوری اسلامی با گروه‌های مقاومت فقط به میزان پایبندی آنان به اصل مقاومت مرتبط است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین و در جمع رهبران گروه‌های فلسطینی، رئیسان و مسوولان مجالس کشورهای اسلامی و صدها تن از اندیشمندان، فرزانگان و شخصیت‌های برجسته و آزادیخواه جهان اسلام، هدف فتنه‌ها و جنگ‌های داخلی تحمیلی در منطقه را کمرنگ‌شدن حمایت از آرمان مقدس آزادی قدس خواندند و با تاکید بر لزوم پرهیز گروه‌های مقاومت فلسطینی از ورود به اختلافات قومی و مذهبی و اختلافات داخلی کشورها خاطرنشان کردند: همه جریان‌های اسلامی و ملی، موظفند در خدمت آرمان فلسطین قرار گیرند و عمق رابطه جمهوری اسلامی با گروه‌های مقاومت فقط به میزان پایبندی آنان به اصل مقاومت مرتبط است. ایشان همچنین با تشریح دستاوردهای درخشان و افتخارآمیز الگوی مقاومت قهرمانانه انتفاضه مقدس در زمین‌گیر کردن و عقبگرد رژیم صهیونیستی و با اشاره به اثبات نادرستی طرح‌های قبلی «سازش» و تلاش‌های اخیر دوست‌نمایانی که به‌دنبال انحراف مقاومت و انتفاضه و هزینه کردن آن در معاملات سری با دشمنان هستند، تاکید کردند: مقاومت هوشمندتر از آن است که در این دام فرو افتد و انتفاضه سوم باذن‌الله شکستی دیگر بر رژیم غاصب تحمیل خواهد کرد و تلاش برای آزادی فلسطین باید محور وحدت همه ملت‌های مسلمان و آزادیخواه باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به اینکه وجود بحران در چند کشور اسلامی منطقه موجب کمرنگ شدن حمایت از مساله فلسطین و آرمان مقدس آزادی قدس شده است، گفتند: توجه به نتیجه این بحران‌ها، به ما تفهیم می‌کند که قدرت‌های سودبرنده از آن کدامند. ایشان افزودند: آنانی ‌که رژیم صهیونیستی را در این منطقه به وجود آوردند تا از طریق تحمیل یک درگیری طولانی‌مدت، مانع از ثبات و استقرار و پیشرفت منطقه شوند، اینک نیز در پس فتنه‌های موجود قرار دارند.
هرگز نباید از اهمیت حمایت سیاسی از مردم فلسطین غافل بود که این مساله در جهان امروز از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و ملت‌های مسلمان و آزادیخواه با هر سلیقه و روشی، می‌توانند در یک هدف، یعنی فلسطین و ضرورت تلاش برای آزادی آن گرد هم آیند. رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: اگر مقاومت، رژیم صهیونیستی را زمین‌گیر نکرده بود، اینک شاهد دست‌اندازی آن به دیگر سرزمین‌های منطقه از مصر گرفته تا اردن، عراق، خلیج‌فارس و ... بودیم.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها