شناسه خبر : 16670 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

ایرنا: سمیر قنطار از فرماندهان حزب‌الله توسط اسرائیل در دمشق ترور شد.

ایلنا: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه: اگر عین قانون مصوب کنگره رفتار شود، حتماً نقض برجام خواهد بود. / ده‌ها‌ای‌میل و تماس تلفنی با کری و همتایان اروپایی انجام شده‌ است.

آفتاب: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: چند روز پیش سه نفر از شرق کشور وارد شدند و ماموریت داشتند که حرم امام رضا(ع)، قم و نمازجمعه را منفجر کنند، به آنها گفته بودند شما می‌روید روحانیون یا پاسداران را می‌کشید، وقتی آمدند در نمازجمعه تهران با فضا آشنا شدند دیدند که انبوه مردم حاضر هستند و یکی از آنها گفته بود که من برای کشتن مردم نیامدم و این کار را نمی‌کنم. دومی هم این کار را نکرد، سومی هم خواست فرار کند او را گرفتند دو نفر بعدی را هم گرفتند و حالا حقایقی را مطرح کرده‌اند.

ایرنا: علی مطهری نماینده اصولگرای مجلس: صلاحیتم رد شود اعتراض می‌کنم، اما التماس نه.

ایرنا: محمد اشرفی‌اصفهانی، رئیس هیات رسیدگی به تخلفات اداری در نهاد ریاست‌جمهوری: کل پرونده‌هایی که در دست ماست، مربوط به دولت‌های نهم و دهم است و از دولت کنونی پرونده‌ای برای ما نیامده است. ما ۱۱۰۰ پرونده در دست بررسی داریم که به ۳۰۰ مورد آن رسیدگی و رای قطعی داده شده و ۸۰۰ پرونده نیز در حال رسیدگی است.

انتخاب: صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضائیه: پشت «نظارت بر رهبری» حرکت مرموزی وجود دارد. / اینها عده‌ای را که با خود همفکر هستند برای ورود به خبرگان تحریک می‌کنند. / نمی‌توانند بروند در دفتر رهبری خیمه بزنند و بگویند ما شبانه‌روزی می‌خواهیم اینجا باشیم و ببینیم شما مدیریت دارید یا نه؟

خبرآنلاین: غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی دستگاه قضا: منافقین خودی‌ها را تحقیر و آنها را بی‌سواد و کلاغ می‌خوانند. / اینها در مقابل مستکبرین نرم و با زبان دیپلماسی سخن می‌گویند و لبخند می‌زنند. / قول می‌دهیم نفوذی‌ها را به اشد مجازات برسانیم.

خانه‌ملت: علی لاریجانی، رئیس مجلس: تفکرات تروریستی در هیچ شاخه‌ای از مسلمانان وجود ندارد.

ایلنا: درخواست حسن روحانی، رئیس‌جمهوری از سفرای خارجی: در مبارزه با تروریسم و گسترش روابط اقتصادی و گردشگری همکاری کنید.

ایلنا: اکبر هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: برخی به گونه‌ای در مورد رهبری سخن می‌گویند که گویی تنها خود را نایب و نماینده ایشان می‌دانند.

خبرآنلاین: علی مطهری نماینده تهران در واکنش به پخش نشدن مصاحبه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در برنامه 90: باید به حال کینه‌ها گریست.

خبرآنلاین: عباس جعفری‌دولت‌آبادی دادستان تهران: برخورد پلیس با بدحجابی و تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای غیرمجاز جدی‌تر شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها