شناسه خبر : 14439 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

خبرهای کوتاه

ماجرای آزاد کردن یک شرور به دستور رهبری
index:4|width:65|height:33|align:right نوشت: یکی از سرداران سپاه تعریف می‌کند: سال‌ها به دنبال یکی از اشرار بزرگ سیستان و بلوچستان بودیم. این شرور در مساله قاچاق مواد مخدر فعالیت زیادی داشت... بالاخره توانستیم با روش‌های پیچیده اطلاعاتی او را به منطقه خاصی برای مذاکره دعوت کنیم. پس از ورود او و همراهانش به آنجا دستگیرشان کردیم. در جلسه‌ای که خدمت مقام معظم رهبری رسیده بودیم، این مساله را مطرح کردم. ایشان بلافاصله فرمودند: همین الان بگویید آزادش کنند. با تعجب بسیار زیاد پرسیدم: آقا! چرا؟ من اصلاً متوجه نمی‌شوم که چرا باید این کار را می‌کردم؟ چرا دستور دادید آزادش کنیم؟ رهبری گفتند: «مگر نمی‌گویی دعوتش کردیم؟» دستور اسلام است که اگر از کسی دعوت می‌کنی و مهمان توست، حتی اگر قاتل پدرت هم باشد حق نداری او را آزار دهی.

آیا آمپول‌زن‌ها هم به کیهان زنگ می‌زنند
index:1|width:65|height:33|align:right در ستون طنز خود به قلم شهرام شکیبا نوشت: «...‌کیهان به نقل از خواننده خود نوشته است: «در شأن ریاست محترم جمهوری نیست که در چند سال دوره کوتاه مسوولیت سرگرم عنوان حقوقدان و ترجیح آن به سمت سرهنگی بشود. بنده یک سرهنگ ارتش هستم که... چشم دستور می‌دهیم از فردا رئیس‌جمهور صبحگاه برگزار کند. سپس همه وزرا و معاونان رژه بروند... هنگام عبور آنها از جلوی جایگاه روحانی بگوید: «وزرا خیلی خوب!» هیات وزیران هم پا بکوبند و بگویند: سپاس، سرهنگ!... بابا مناظره بود، یک بنده‌خدایی یک چیزی گفت، یکی دیگر هم جواب داد، من سرهنگ نیستم. تمام شد و رفت. ببینم اگر کسی بیاید به رئیس‌جمهور بگوید لطفاً به بنده آمپول بزن و روحانی هم بگوید من آمپول‌زن نیستم، حقوقدانم! فردا باید آمپول‌زن‌ها با کیهان تماس بگیرند؟!

موبایل همه نمایندگان شنود می‌شود
index:2|width:65|height:33|align:right به نقل از علی مطهری نوشت:... موبایل‌های همه نمایندگان مجلس شنود می‌شود... دفتر نمایندگان مجلس محل رفت و آمد بسیاری از سیاسیون است و در دفتر کار من نیز سیاسیون زیادی رفت و آمد دارند... در دفتر کار من خانواده‌های دراویش گناباد رفت و آمد دارند و خانواده‌های سیاسیون 88 به دفتر من مراجعه می‌کنند که به دلیل این رفت و آمدها به دفتر من برخی‌ها نسبت به این‌گونه ورود و خروج‌ها به دفتر من حساس شدند. کسانی که دستگاه شنود در دفتر کار من کار گذاشتند برای بار دوم اقدام به کار گذاشتن دستگاه در دفتر کارم کرده بودند... بار اول به دلیل زیرکی مسوول دفترم موفق نشدند... مسببان این امر حتی مسوول دفترم را تهدید کرده بودند... وزیر اطلاعات اسامی مسببان را به من اعلام کرد.

هشدار درباره انفجار جامعه
index:3|width:65|height:33|align:right در سرمقاله خود با اشاره به گزارش تحقیق و تفحص مجلس درباره تامین اجتماعی نوشت:...در نظام جمهوری اسلامی قابل قبول نیست که در کنار میلیون‌ها بیکار، ده‌ها هزار کارتن‌خواب و صدها هزار خانواده فقیر، مسوولانی وجود داشته باشند که دریافتی هر یک از آنها برابر تمام دار و ندار ده‌ها خانواده از طبقه فقیر باشد. این پذیرفتنی نیست که در نظام جمهوری اسلامی فقیرها فقیرتر شوند و افرادی در مسوولیت باشند که فقط کارت‌های هدیه عیدشان به ده‌ها میلیون تومان برسد و بدون آنکه تعقیب قضایی شوند تا آخرین ساعت در مسوولیت بمانند و بعد از آنکه مردم آنها را کنار گذاشتند باز هم نه‌تنها محاکمه نشوند بلکه خود را طلبکار بدانند ... به این وضعیت اگر پایان داده نشود، جامعه به انفجار خواهد رسید.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها