شناسه خبر : 11741 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

خانه ملت: سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در جلسه غیر‌علنی مجلس به نمایندگان: منِ وزیر یک‌بیستم این مقدار را هم حقوق نمی‌گیرم. /ما تشکر کردیم از کسانی که باعث شدند دست دولت در این مساله باز شود.
انتخاب: واکنش اکبر هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به درخواست حضور در نماز جمعه: مردم لطف دارند و همین لطف آنان سرمایه‌ من در دنیا و آخرت است. / هر جا که بدانم تندروها به بهانه‌ حضورم، مردم را به زحمت می‌اندازند و اختلافات بیشتر می‌شود، نمی‌روم.
ایرنا: حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در ضیافت افطار با اصحاب رسانه با تشریح نکات مهمی در مورد مسائل ملی بر ضرورت تقویت ارتباط دولت و رسانه و ارتقای جایگاه رسانه‌ها در کشور تاکید کرد و به طعنه گفت: امروز بوی بهار را از صدا و سیما احساس می‌کنیم و شرایط مقداری با قبل متفاوت است.
خبرآنلاین: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در مجلس سنای فرانسه: هیچ‌کس نمی‌تواند توافق را پاره کند.‌ / احمدی‌نژاد بیشترین فاصله را از لحاظ رویکردی با روحانی و رئیس دولت اصلاحات داشت. / مشکل خرید هواپیما از ایرباس،
با قرارداد بوئینگ حل شد.‌ / کشورهایی به حقوق بشر ایران معترضند که شهروندانشان را گردن می‌زنند.
ایرنا: مقام معظم رهبری در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت تاکید کردند؛ لزوم پیگیری و برخورد قاطع دولت با حقوق‌های نجومی. /حقوق‌های نجومی هجوم به ارزش‌هاست.
انتخاب: محمود احمدی‌نژاد با صدور احکامی عبدالرضا شیخ‌الاسلامی، حمید بقایی و علی‌اکبر جوانفکر را به ترتیب به سمت مسوول دفتر، معاون پشتیبانی و اجرایی و مشاور امور رسانه‌ای دفتر رئیس‌جمهور سابق منصوب کرد. هنوز از علت این اتفاق خبری در دست نیست. انتخاب این خبر را منتشر کرده است.
ایرنا: اکبر ترکان، مشاور رئیس‌جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: در ادوار مختلف تحمل‌ها بالاتر بوده است اما از سال 92 به بعد، بازندگان انتخابات بسیار عصبانی هستند و این عصبانیت را تبدیل به یک فضای بسیار خشن مطبوعاتی و رسانه‌ای کرده‌اند. می‌توانند در انتخابات بعدی رقابت کنند اما از اکنون شروع به رفتارهای غیرمتعارف و کند کردن حرکت توسعه کشور نکنند.
فارس: موسی‌الرضا ثروتی، نماینده سابق مجلس و عضو ناظر مجلس قبلی در شورای حقوق و دستمزد: هیچ وزیری زیر ۲۰ میلیون تومان حقوق نمی‌گیرد در حالی که قانون خدمات کشوری برای وزرا پنج میلیون تومان حقوق در نظر گرفته است.

دراین پرونده بخوانید ...

دیدگاه تان را بنویسید

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها