شناسه خبر : 32299 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

ضرورت یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارهای اینترنتی

امروزه بسیاری از کسب‌وکارهای سنتی وارد فاز اینترنتی شده‌اند. ورود شما به عنوان مدیر ارشد یا بنیانگذار به دنیای کسب‌وکارهای مبتنی بر وب و اپلیکیشن نیازمند یادگیری و آشنایی با مفاهیمی مثل سئو و دیجیتال مارکتینگ است.

ضرورت یادگیری سئو و دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارهای اینترنتی

اگر ذهنیت درستی از مارکتینگ داشته باشیم درک دیجیتال مارکتینگ چندان پیچیده نخواهد بود. 

جهت آشنایی با دیجیتال مارکتینگ و تکنیک های آن روی لینک زیر کلیک کنید : 

https://b2n.ir/78510

وقتی از کسب‌وکار اینترنتی صحبت می‌کنیم یعنی مشتریان شما برای استفاده از محصول یا خدمت شما باید جایی در فضای اینترنت از شما نشانه‌ای بیابند؛ تبلیغات، جذب، شناسایی، رهگیری و سایر فعالیت‌های فروش‌محور در فضای اینترنت را با عنوان دیجیتال مارکتینگ می‌شناسیم. 

دیجیتال مارکتینگ مبحث بسیار گسترده‌ای است و خود شامل فصل‌هایی مثل ایمیل مارکتینگ (بازاریابی ایمیلی)، سئو سایت (بهینه سازی موتورهای جستجو)، انواع تبلیغات دیجیتال (از طریق پلتفرم مثل فیسبوک و گوگل، تبلیغات کلیکی، تبلیغات به ازای نمایش، تبلیغات همسان، رپورتاژ و...)، سوشال مدیا مارکتینگ (بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی مانند پینترست، اینستاگرام، توییتر و...)، ابزارهای مدیریت و سنجش وب‌سایت (گوگل آنالیتیکس، گوگل وب مستر، الکسا، aherf، moz، similarweb، Crazyegg و..)، اینفلوئنسر مارکتینگ (استفاده از شخصیت‌های برجسته یک حوزه برای معرفی محصول یا خدمت)، اصول مارکتینگ (قیف فروش و مباحث پایه‌ای فروش سنتی) و... می‌شود.

جهت سفارش تبلیغات کلیکی به یکتانت روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.yektanet.com/pay-per-click-advertising/

هر مدیر ارشد کسب‌وکار باید ابزارها و سنجه‌های اندازه‌گیری موفقیت در بازاریابی اینترنتی را بشناسد. مدت زمانی که شما برای آموزش بهینه سازی سایت، آموزش وبمستر تولز یا مثلاً آموزش گوگل آنالیتیکس صرف می‌کنید به هیچ وجه اتلاف وقت و انرژی نیست چرا که شما با مهارت‌هایی جدید درک بهتری از فضای دیجیتال پیدا خواهید کرد و قادر خواهید بود استراتژی‌های منطقی و کاراتری اتخاذ کنید.

در وبلاگ وب24 آموزش‌های کامل و به‌روز توسط افراد خبره که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته و تجربه‌های موفق و عملی دارند برای شما در دسترس قرار گرفته است. فرقی نمی‌کند که به دنبال چه سرفصلی از دریای دیجیتال مارکتینگ هستید، حتماً محتوای مناسب با زبان ساده ولی عملی و تخصصی در وبلاگ، آپارات، اینستاگرام یا تلگرام وب24 پیدا خواهید کرد که کار را برای شما ساده و اجرایی کند. 

ممکن است هدف سایت شما کاهش رتبه الکسا به منظور برندسازی و افزایش درآمد از طریق تبلیغات باشد، یا شاید قصد داشته باشید یک کمپین تبلیغاتی گوگل مانند تبلیغات کلیکی را اجرایی کنید، احتمال دارد از نرخ تبدیل سایت خود راضی نباشید و به دنبال راهکاری مناسب برای بهینه سازی نرخ تبدیل باشید، درست است که تمام این مطالب تخصصی و بسیار نکته‌دار است ولی وب24 سالیان درازی است که با هدف توسعه علم و انتقال تجربه تمام مطالب را برای شما دسته‌بندی و منتشر کرده است. 

نگران پرسش‌های احتمالی هم نباشید با درج کامنت در انتهای مطالب وبلاگ تیم تخصصی وب24 پرسش شما را به شکل کامل پاسخ خواهد داد. این همه ماجرا نیست، رضا شیرازی SEO چهره شناخته شده سئو و مدیر وب24 نیز در آپارات به شکل مفصل به پاسخ کاربران می‌پردازد. تمامی این خدمات از طرف تیم وب24 برای شما عزیزان است که در مسیر سئو و دیجیتال مارکتینگ قدم بردارید، یاد بگیرید و درآمد خود را افزایش دهید.

برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ تردیدی به خود راه ندهید، اگر کسب‌وکار اینترنتی دارید و قصد دارید به شکل جدی در این حوزه ظاهر شوید، برندسازی کنید و درآمد بالایی داشته باشید غیرممکن است که از روش‌هایی غیر از دیجیتال مارکتینگ به این اهداف برسید.

شما به عنوان مدیر ارشد یک کسب‌وکار باید درباره مشتریان، مدل‌ درآمدی و فرایند اجرایی کسب‌وکار خود دانش و تجربه داشته باشید و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. حال چرا وقتی صحبت از همین فرایندها در حوزه دیجیتال می‌شود گاهی اوقات تصور می‌کنیم این یادگیری‌ها سودی در پی نخواهد داشت؟ 

از یک نگاه می‌توان گفت که دیجیتال مارکتینگ حرف جدیدی نیست بلکه مدل‌سازی و رشد کسب‌وکار شما در فضای اینترنت است و اگر تمایل دارید تا از قطار اینترنت و درآمدهای آن جا نمانید روی آموزش خود سرمایه‌گذاری کنید. در نهایت آموزشی که شما فراگرفته‌اید موجب کسب درآمد برای کسب‌وکار شما خواهد شد و حتی ممکن است از سایر کسب‌وکارها پیشنهادات شگفت‌انگیزی به شما ارائه شود.

برای یادگیری دیجیتال مارکتینگ و سئو شجاع باشید و با اعتماد به نفس سراغ بهترین آموزش‌ها بروید، ویژگی‌های زیر برای یک منبع برتر آموزشی الزامی است:

محتوای غنی: بهترین داور خود شما هستید، با دقت بررسی کنید که چه منابعی مطالب را جامع توضیح داده‌اند و کدامیک به شکل سطحی فقط اشاره کرده‌اند؟

تازگی: آپدیت‌های سئو دائماً درحال تغییر و به‌روزرسانی هستند، در دنیای دیجیتال مارکتینگ تکنیک‌ها و ابزارهای جدید بوجود می‌آیند پس سعی کنید از منبعی استفاده کنید که دائماً در حال بروزرسانی است.

تیم متخصص: شخص یا اشخاصی که مطلب آموزشی برای شما تهیه می‌کنند باید خودش نیز متخصص و دارای تجربه عملی باشد. اینطور نیست؟

برند: وقتی می‌خواهیم لباس بخریم به برندها اعتماد بیشتری داریم، چرا موقع یادگیری که یک سرمایه‌گذاری بزرگ است سراغ بهترین برند آموزشی نمی‌رویم؟ انتخاب خود من وب24 است.