شناسه خبر : 44742 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

پشت به زلنسکی

آیا ناتو به اوکراین پشت کرده است؟

پشت به زلنسکی

رهبران ناتو هفته گذشته، در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی تشکیل جلسه دادند. رئیس‌جمهوری اوکراین نیز برای شرکت در نشست ناتو در لیتوانی به سر می‌برد. زلنسکی امیدوار بود که در این نشست اوکراین به ناتو بپیوندد که تنها با بسته سه‌قسمتی ناتو روبه‌رو شد. انتشار یک تصویر جنجالی از او در لیتوانی واکنش‌های زیادی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی دربر داشته است. براساس تصویری جنجالی که از این اجلاس منتشر شده، او با کلافگی منتظر مانده تا دیگر رهبران جهان هم برای گرفتن عکس به او ملحق شوند، اما او مورد بی‌توجهی دیگران قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، یک کاربر توئیتر با انتشار این تصویر نوشت: ارزش این عکس، هزاران کلمه است. ناتو به زلنسکی پشت کرده است. بدون مداخله نظامی مستقیم ناتو، اوکراین نابود خواهد شد و زلنسکی به مُرده‌ای متحرک تبدیل می‌شود. غرب اوکراین و مردمانش را در تلاش برای تضعیف روسیه قربانی کرد. آنها شکست خوردند.

کاربر دیگری نوشت: تنها و عصبانی. ناتو به این بازیگر... پشت کرده است. بدون ناتو، او مُرده‌ای است که راه می‌رود. اوکراین سقوط خواهد کرد. طرح آنها برای تضعیف روسیه شکست خورده است.

یک کاربر شبکه اجتماعی توئیتر هم با اشاره به چهره دلخور و کلافه زلنسکی اشاره کرد که ناتو درخواست اوکراین برای تبدیل شدن به عضو جدید این ائتلاف نظامی نپذیرفته و از ارائه جدول زمانی بالقوه هم امتناع کرده است.