شناسه خبر : 22144 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

هر کسی آن درود عاقبت کار که کشت

موفقیت هر مجموعه صنعتی مرهون زحمات کسانی است که دلسوزانه و آگاهانه و با پذیرش همه مسوولیت‌ها و سختی‌ها و تقبل مفهوم مقدس تعهد، دست به دست یکدیگر داده و حمایت دسته‌جمعی را مبنای عمل خود قرار داده‌اند.

موفقیت هر مجموعه صنعتی مرهون زحمات کسانی است که دلسوزانه و آگاهانه و با پذیرش همه مسوولیت‌ها و سختی‌ها و تقبل مفهوم مقدس تعهد، دست به دست یکدیگر داده و حمایت دسته‌جمعی را مبنای عمل خود قرار داده‌اند. بار سنگین این پیروزی مشترک البته بر دوش آنهایی است که بر انجام این کار گروهی به آرمان فردایشان و در استقامت و تلاش و استواری و پویندگی برای اهداف والایشان باورمند مانده‌اند.

در عرصه صنعت، تلاش دگرگونه است؛ همه با یک میثاق آغازین بر عهدی محکم وفادار می‌مانند و چرخه اقتصاد این آب و خاک را به گردش درمی‌آورند و به بهره‌وری آینده امید وافی دارند.

شادباش سترگ به همه همکاران مدیران، مشاوران و دست‌اندرکاران این پروژه‌های مهم که با تلاش روزافزونشان، موجبات این اقدام به یادماندنی محقق گشت و هم‌اکنون پس از انجام کار مداوم گامی ارزشمند در راه رسیدن شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به جایگاه واقعی خود برداشته شده است و از این پس قطعاً لبخند شادمانه رضایت و غرور بر چهره تمام همکاران عزیز بزرگ‌ترین سرمایه شرکت خواهد بود. به همکاران گرامی مژده که از این پس مسیر گل‌گهر در راه تبدیل شدن به قطب معدنی صنعتی منطقه هموارتر خواهد شد و با توجه به عزم راسخی که در مدیران و کارکنان شرکت وجود دارد، به کمتر از این رضایت نخواهد داد. خطاب به تمام کارکنان تلاشگر و متعهد و دلسوز در منطقه گل‌گهر که مساعی بی‌دریغ آن بلندهمتان خستگی‌ناپذیر، به زودی روزگاری فرخنده و زیبا را برای همشهریانمان به وجود خواهد آورد. به آینده ایمان داریم و معتقدیم که سرانجام ایده‌ها و برنامه‌ریزی‌های ماندگار و ارزشمندی که با افق‌های بلندنظرانه و با در نظر گرفتن همه جوانب کار، به ترتیب در حال عملیاتی شدن هستند، روزهایی روشن را نشانه می‌رود و هیچ‌گاه به بیهوده نخواهد رفت و یقین داریم که این حرکت آغازی خواهد بود بر فعالیت‌های مدون دیگر. امید می‌رود همه همکاران و مدیران محترم همچون گذشته کوشش مبتنی بر حکمت و تلاش بر پایه عزت ملی را با سرلوحه قرار دادن نظم، پشتکار و قاطعیت وجهه کار خویش سازند تا ان‌شاءالله با قرار گرفتن در جایگاهی برتر از رهگذر این فعالیت عظیم تولیدی استقلال و خودکفایی را که بی‌شک خواسته همه هواداران توسعه همگون و همه‌جانبه در زمینه اقتصاد عمرانی و صنعتی سرزمین‌مان است، محقق سازیم و از این معبر بتوانیم با ارتقای رشد اقتصادی در زادگاهمان به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانده باشیم. 

دراین پرونده بخوانید ...