شناسه خبر : 33439 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

مهر: فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: خوشحالیم که منطقه از هرگونه تنش با ایران جلوگیری کرد. ما از گفت‌وگو استقبال می‌کنیم مشروط بر اینکه ایران از طریق خشونت از عوامل منطقه‌ای خود حمایت نکند. کشورهای بسیاری برای مذاکره با ایران پیشنهاد میانجی‌گری ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران: عبدالحسین مجدمی، فرمانده حوزه بسیج شهر دارخوین از توابع شهرستان شادگان استان خوزستان، بامداد چهارشنبه توسط افراد ناشناس و نقاب‌دار مورد ضرب مستقیم گلوله اسلحه قرار گرفت. گفته می‌شود این فرمانده سپاه پاسداران طی حمله مسلحانه به منزلش، شهید شده است.

ایرنا: رئیس‌جمهوری قانون الزام دولت در تعیین سرفصل «جنایات و توطئه‌های آمریکا» در کتب درسی مدارس و دانشگاه‌ها را برای اجرا به وزارتخانه‌های «آموزش و پرورش»، «علوم، تحقیقات و فناوری» و «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» ابلاغ کرد.

ایرنا: مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: اینکه امروز (چهارشنبه) مطرح شده که تاریخ رسیدگی به CFT (کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم) در مجمع گذشته و پرونده مختومه و بسته شده است صحت ندارد.

خبرآنلاین: غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با رد ادعای رد صلاحیت ۹۰درصدی کاندیداهای اصلاح‌طلب در انتخابات مجلس گفت: در حوزه انتخابیه تهران نزدیک به ۱۳۰ نفر کاندیدا دارند یعنی چهار برابر کرسی‌های تهران در مجلس.

ایسنا: احمد حمزه، نماینده مردم کهنوج در مجلس، با بیان اینکه «اگر همه کرمانی‌ها در راه حاج‌قاسم شهید شوند، ابایی ندارند»، گفت: به نیابت از مردم کرمان برای هر کس که ترامپ را به قتل برساند سه میلیون دلار جایزه نقدی می‌دهیم.

فارس: محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از نظر نگاه سیاسی هیچ توجیهی وجود نداشت که بنده وارد صحنه انتخابات مجلس شوم و یک خودکشی سیاسی بود، ولی آمدم برای سربازی؛ چون هیچ‌گاه و در هیچ برهه‌ای برای خودم موضوعیتی قائل نبوده و نیستم.

خبرآنلاین: حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان نمی‌خواهند به‌طور جدی در انتخابات رقابت کنند، چون از همین حالا نتیجه انتخابات را به نفع خود نمی‌دانند.

ایسنا: فرهاد تجری، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای آینده تعداد آمار کاندیداهای رد صلاحیت‌شده در انتخابات مجلس یازدهم کاهش خواهد یافت.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها