شناسه خبر : 30557 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاست)

خبرآنلاین: حسین کنعانی‌مقدم، فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید که سیدابراهیم رئیسی که از اعضای اصلی شورای وحدت اصولگرایان بوده، از وقتی ریاست قوه قضائیه را برعهده گرفته است، از این شورا خارج شده و در جلسات آن شرکت نمی‌کند.

ایسنا: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: اقدام نابخردانه اخیر آمریکایی‌ها در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای آنها نتیجه معکوس به همراه داشت، با محکومیت عمومی مواجه و به همبستگی و اتحاد ملی در ایران منجر شد.

ایرنا: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت که شایعه هدایت جریان سیلاب در خوزستان به سوی مناطق مسکونی و خشکی تالاب هورالعظیم برای در امان ماندن تاسیسات نفتی، عملیات روانی دشمن بود و خنثی شد.

مهر: با موافقت رهبر انقلاب، نیروهای جهادی مردمی جانباخته در حادثه واژگونی قایق در شهر گمیشان «شهید خدمت» محسوب می‌شوند.

فارس: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: برای ما افتخار است که از سوی فردی همچون ترامپ، تروریست خوانده شویم.

ایرنا: یک منبع آگاه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: یکی از عوامل شهادت «محمدحسین حدادیان» از شهدای غائله زمستان ۹۶ خیابان پاسداران تهران توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد.

ایسنا: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما طرح صدور مجوز رادیو و تلویزیون بخش خصوصی را ارائه داده‌ایم اما اولاً برای اینکه مدیریت صداوسیما در عین تمرکز تحت کنترل باشد یک هیات امنا با انتصاب رهبری پیش‌بینی کردیم و برای اینکه نظارت جدی و استصوابی باشد وظایف هیات نظارت را تقویت کردیم.

تسنیم: منصور حقیقت‌پور، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها دست از پا خطا کنند و اقدامی علیه سپاه انجام دهند، مطمئن باشند ضربه دومی که سپاه طراحی خواهد کرد بزرگ‌تر، مهلک‌تر و کشنده‌تر خواهد بود و مادران آمریکایی تحمل دریافت جنازه بچه‌های نظامی‌شان را نخواهند داشت.

ایسنا: مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از رای مثبت نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس به طرح جدایی معاونت جوانان از وزارت ورزش خبر داد.

ایسنا: دادگاه تجدیدنظر کویت حکم اعدام دو شهروند ایرانی به اتهام قتل سه نفر از جمله یک شیخ سالمند از خانواده خاندان حاکم کویت را صادر کرده است.

ایسنا: مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا مدعی شد: «پول ایران در آمریکای جنوبی برای حمایت از حزب‌الله، حمایت از سازمان‌های مجرمانه برون‌مرزی، حمایت از تلاش‌هایی در راستای تروریسم در سراسر منطقه صرف می‌شود.»

دراین پرونده بخوانید ...