شناسه خبر : 30472 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

فارس: مقام معظم رهبری در حکمی حجت‌الاسلام حاج شیخ احمد مروی را به تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.

ایرنا: مجید تخت‌روانچی به پیشنهاد وزیر امور خارجه و تصویب ریاست‌جمهوری به‌عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد منصوب شد.

 ایسنا: دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل در واکنش به اقدام اخیر خصمانه دولت ترامپ گفت: ترامپ دیوانه است و باید معالجه شود. ابن‌سینا روش مداوا را قرن‌ها پیش به ما آموخته است. ترامپ را وادار به زانو زدن در مقابل ملت ایران خواهیم کرد.

خبرآنلاین: سعید حدادیان در واکنش به اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت: قبل از مجلس به قرآن تفأل زدم؛ آیات پایانی سوره طه درباره ترامپ آمد. برداشتم این بود که خدا برای ترامپ نقشه دارد. ما ترسی نداریم.

مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: صلیب سرخ یک نهاد بین‌المللی است و بدون لحاظ مسائل سیاسی باید امدادرسانی کنند اما آمریکایی‌ها حاضر نشدند صلیب سرخ به کمک سیل‌زده‌های کشور ما بیاید.

جماران: پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در پاسخ درباره سازوکار اصولگرایان برای انتخابات 98 گفت: من و اصولگرایان هیچ سر و سری با هم نداریم. زمان ریاست‌جمهوری 96 هم من به جمنا نرفتم. آنها لطف داشتند.

ایسنا: محمدجواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: ایالات متحده در ۳۵ سال گذشته سیل را از سر گذرانده اما هنوز برخی از سیل‌زدگان آواره هستند و خسارات سیل‌های پیشین که در دوران اوباما رخ داده، هنوز جبران نشده است.

ایلنا: محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره تاخیر در بررسی لایحه CFT گفت: ما هم بدمان نمی‌آید که این مساله مقداری طول بکشد تا ببینیم بالاخره اروپایی‌ها در رابطه با برجام چه می‌کنند.

میزان: رئیس قوه قضائیه از درخواست آقای غلامحسین محسنی‌اژه‌ای مبنی بر واگذاری جایگاه سخنگویی قوه قضائیه خبر داد و غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران را به ‌عنوان سخنگوی قوه قضائیه معرفی کرد.

خانه ملت: رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از تغییر آیین‌نامه داخلی مجلس درباره استیضاح وزرا خبر داد و گفت بر اساس این طرح که در حال بررسی است اگر وزیری از نمایندگان سه کارت زرد دریافت کند به‌صورت اتوماتیک استیضاحش در پارلمان کلید می‌خورد.

آنا: آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از احتمال وجود برخی تحولات و تغییرات درون مجمع و دستور کار جلسات آن خبر داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها