شناسه خبر : 28788 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

وعده انتقام

رهبر انقلاب: گوشمالی سختی به عوامل بزدل حادثه تلخ اهواز خواهیم داد

جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا (اندونزی) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

وعده انتقام

جمعی از ورزشکاران مدال‌آور و غرورآفرین کشورمان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا (اندونزی) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفتند: این حادثه تلخ بار دیگر نشان داد که ملت ایران در راه پرافتخار پیشرفت و اعتلا، دشمنان زیادی دارد. ایشان حمله به افراد بی‌دفاع را کاری بزدلانه خواندند و خاطرنشان کردند: کار شجاعانه از آنِ جوانان برومند کشور است که در میدان‌های علمی، دفاعی و ورزشی افتخارآفرین هستند. ایشان افزودند: بر اساس گزارش‌ها این کار بزدلانه کار همان افرادی است که هر جا در سوریه و عراق گرفتار می‌شوند، آمریکایی‌ها نجاتشان می‌دهند و دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است. رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد.

رهبر انقلاب، افتخارآفرینی دختران و پسران مدال‌آور ایران در مسابقات جهانی را موجب خرسندی ملت‌های آزاده و در عین حال عصبانیت جبهه استکبار دانستند و افزودند: مستکبران از پیروزی ملت ایران در هر عرصه‌ای خشمگین می‌شوند، بنابراین پیروزی شما در واقع پیروزی ملت و شکست جبهه وسیع دشمنان ایران است، به همین دلیل حقیقتاً به شما افتخار می‌کنم و پیام‌های تشکر من به شما به معنای واقعی کلمه، برآمده از دل است.

ایشان با اشاره به تلاش مستمر دشمنان برای پنهان کردن موفقیت‌های بزرگ ملت ایران در عرصه‌های مختلف گفتند: البته افتخارآفرینی شما ورزشکاران عزیز در مقابل چشم صدها میلیون انسان در دنیا، غیرقابل انکار است که این امتیاز، ارزش کارتان را مضاعف می‌کند. 

 

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها