شناسه خبر : 23159 لینک کوتاه

بریده روزنامه‌ها (1)

اتهام بی‌عرضگی به دولت احمدی‌نژاد نمی‌چسبد

a-12-1روزنامه رسالت در سرمقاله خود با عنوان «از اتاق جنگ اقتصادی بیرون نروید!» اعلام کرد: «دولت بحمدالله ثابت کرده است اتهام بی‌لیاقتی و بی‌عرضگی به او نمی‌چسبد دولت نهم و دهم کارهای بزرگی را تاکنون انجام داده است که رکورد محسوب می‌شود، لذا باید در یک‌سال باقیمانده عمر دولت دهم مسوولان همچنان حضور خود را در «اتاق جنگ اقتصادی» حفظ کنند. اتفاقات در بازار نشان می‌دهد برخی از مسئولان دولتی در «اتاق» غیبت دارند. بدنه دولت دچار بی‌انضباطی است نفوذ دشمن هم از جهل و غفلت برخی متصدیان بی‌بهره نیست. لذا ممکن است ما از همین جا ضربه بخوریم.» 

♦♦♦

بازگشت پرونده دو مداح سر‌شناس به دادسرا

a-12-2روزنامه ایران خبر داد: پرونده‌های حاج منصور ارضی و سعید حدادیان با شکایت مشایی با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای رسیدگی از شعبه نهم بازپرسی دادسرا به یکی از شعبه‌های دادگاه انقلاب تهران فرستاده شد. هفته گذشته جلسه‌ای برای رسیدگی به این پرونده با حضور نماینده دادستان تهران و وکیل مدافع شاکی در دادگاه تشکیل شد که در آن جلسه دو مداح سر‌شناس حضور نداشتند. با توجه به نواقص دادرسی قاضی نیز پرونده را برای رفع ایرادات قضایی و تحقیقات تکمیلی به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داد.

♦♦♦

دولت احمدی‌نژاد ما را به نقطه صفر بازگرداند

a-12-1روزنامه رسالت در سرمقاله خود با عنوان «رئیس جمهور آینده و مطالبه بر زمین مانده مردم و رهبری» نوشت: «‌به تدریج مشخص شد که دولت احمدی‌نژاد نیز با آرمانها و اهداف اسلام عزیز فاصله دارد و حتی در برخی از مواضع دچار انحرافاتی شده است. تجارت فردا- احمدی‌نژادلذا دولت احمدی‌نژاد باز ما را به نقطه صفر بازگرداند. امروز تشکیل دولت اسلامی مطالبه بر زمین مانده مردم و رهبری است. پیروزی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تابعی از پاسخ تئوریک و پراتیک جریانات سیاسی به این مطالبه مغفول و مظلوم است.... دولت نهم و دهم راه را از آنجا اشتباه آمدند به جای آنکه اسلام را از اسلام‌شناس واقعی اخذ کنند به نسخه‌های بیسر و ته یک مشت غیر‌متخصص در اسلام‌شناسی رجوع کردند. ... اصولگرایی به دنبال بسط ید ولایت در اداره کشور است. اما احمدی‌نژاد از افکار امام و رهبری زاویه گرفت.»

 

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها