شناسه خبر : 22640 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

تسنیم: در آستانه ماه ذی‌القعده و دهه کرامت، مراسم غبارروبی مضجع شریف ثامن‌الحجج، حضرت امام رضا علیه‌السلام با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

ایسنا: رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه در برابر حرکت جدید کنگره آمریکا حتماً پاسخ لازم را خواهیم داد، از واشنگتن خواست با احترام به حقوق ملت ایران، از تجربه ۴۰ سال خصومت خود درس بگیرد.

مهر: وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی بیش از 120 عملیات تروریستی در چند سال اخیر در کشور خبر داد.

ایسنا: وزیر دفاع قطر در گفت‌وگو با روسیا الیوم اعلام کرد ایران حریم هوایی خود را بر روی پروازهای قطری باز کرد و در واقع ایران اولین راه تنفس دوحه پس از محاصره از سوی برخی کشورهای عربی بود.

ایسنا: جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس  گفت: تمامی مصوبات و الگوی قراردادها در قرارداد توتال لحاظ شده است.

تسنیم: جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برای حفظ امنیت کشور با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک می‌دهیم.

میزان: رئیس قوه قضائیه بر لزوم آزادی هرچه سریع‌تر زندانیان ایرانی در آمریکا تاکید کرد و گفت: علاوه بر زندانیان ایرانی، اموال ایران نیز که به صورت راهزنی و دزدی آشکار از سوی آمریکا توقیف شده است باید هرچه سریع‌تر آزاد شود.

ایسنا: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در واکنش به کناره‌گیری برخی از امامان جمعه گفت: می‌گویند تقوی به اینها فشار آورده و دارد هاشمی‌زدایی می‌کند و می‌خواهد طرفداران مصباح را بیاورد. نمایندگان ولی فقیه برای شخص رهبری است؛ ما نمی‌توانیم دخالت کنیم. آقای شبستری که امام جمعه تبریز بود و اخیراً کنار رفت، آیا هاشمی‌زدایی بود؟

ایسنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه از ارائه اسناد تخلف وزرای دولت دهم در فروش نفت به قوه قضائیه خبر داد.

ایسنا: رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی خصمانه علیه کشورمان مدعی شد که اگر ایران به توافق هسته‌ای پایبند نباشد با مشکلات بزرگ مواجه خواهد شد.

ایلنا: دادستان کل کشور از صدور قرار منع تعقیب برای برخی از متهمان پرونده تخلفات انتخاباتی خبر داد و گفت: برای عده‌ای از متهمان نیز کیفرخواست صادر شده و به دادگاه ارسال می‌شود.

ایلنا: معاون دادستان کل کشور گفت: تاکنون بنا به دلایلی که خود وزیر ارتباطات از آن مطلع هستند در قبال عدم اجرای دستورهای قضایی مرتبط با فضای مجازی کوتاه آمده و مماشات کرده‌ایم، از این به بعد اگر وزیر ارتباطات اقدامی نسبت به اجرای دستورهای قضایی در مورد محتواهای مجرمانه به عمل نیاورند حتماً پس از کسب اجازه از دادستان محترم کل کشور و مسوولان عالی قضایی علیه او اعلام جرم خواهم کرد.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها