شناسه خبر : 22039 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: رئیس‌جمهور با سرمربی، بازیکنان، مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان دیدار کرد. 

ایسنا: سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست فراکسیون امید برای دیدار با رئیس‌جمهور در مورد کابینه دوازدهم خبر داد. بهرام پارسایی گفت: طبق شنیده‌ها تغییرات کابینه بیش از 50 درصد خواهد بود. برخی وزارتخانه‌ها مثل نفت، امور خارجه،‌ کشاورزی و بهداشت از گزینه‌های قابل دفاع دولت هستند اما در برخی وزارتخانه‌های دیگر از جمله ارتباطات و کشور انتظار تغییر وجود دارد.

ایلنا: سخنگوی دولت گفت: ما هنوز سند ۲۰۳۰ را اجرا نکردیم ما می‌خواهیم نسخه ملی آن را اجرا کنیم، بی‌جهت به دولت دین‌مدار تهمت نزنید. باید به یاد داشته باشیم دست آخر سوءاستفاده می‌شود. من در یک جمع معنوی حضور داشتم که دولت را خائن معرفی کردند آن هم در روز انتخابات من نمی‌دانم قوه قضائیه این را جرم نمی‌داند؟ این رفتارها درست نیست.

مهر: معاون اول رئیس‌جمهوری پس از صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ ابراز امیدواری کرد تا تیم ملی ایران برای نخستین بار به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند و گفت: به طرق مختلف بودجه لازم را برای موفقیت تیم ملی فوتبال در نظر می‌گیریم.

ایلنا: سخنگوی کمیسیون حقوقی قضائی از جریمه میلیونی برای والدینی که فرزندانشان را در مدرسه ثبت‌نام نکنند خبر داد و گفت: هر یک از والدین و اولیایی که فرزندانشان را ثبت‌نام نکنند، در مقطع اول ملزم به ثبت نام و پرداخت 10 تا 20 میلیون ریال جریمه و در صورت تکرار ۲۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال آن خانواده جریمه خواهند شد. 

مهر: الیاس نادران نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت: «وقتی میلیون‌ها جوان بیکار و کارگاه تعطیل و فرماندهی اقتصاد فشل است؛ آتش به اختیار یعنی هرکس می‌تواند باید جوانی را سرکار ببرد و این جهاد است.»

ایسنا: وزیر کشور گفت: با مجموعه اقداماتی که صورت گرفت پرونده پدیده شاندیز از نظر ما مختومه است و ما این موضوع را ابلاغ کردیم و گفته‌ایم که با یک انتخابات سهامداران شرکت هیات مدیره انتخاب کنند تا مانند یک شرکت عادی فعالیت کنند و اگر مشکلی هم داشتند ما به آنها کمک کنیم.

ایرنا: معاون اول رئیس‌جمهور با تاکید بر این‌که امروز ضرورت حضور و مشارکت زنان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و مدیریتی امری پذیرفته شده است، گفت: در دولت دوازدهم تلاش خواهیم کرد از ظرفیت و توانمندی زنان استفاده بیشتری شود.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها