شناسه خبر : 36890 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

امیدآفرین و گره‌گشا

سران قوا: باید کاهش آمار کرونا را پایدار نگه داریم

امیدآفرین و گره‌گشا

دو هفته بعد از نشست سران قوا در محل مجلس شورای اسلامی، هفته گذشته آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه، میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس بود. معیشت و سلامت دو محور اصلی گفت‌وگوهای سران سه قوه در این نشست بوده است. سید‌ابراهیم رئیسی در پایان این نشست با بیان اینکه امروز انتظار مردم از قوای سه‌گانه آن است که در اقداماتشان امیدآفرین و گره‌گشا باشند، اظهار داشت: تلاش همه دستگاه‌ها باید بر شعار «ما می‌توانیم» باشد؛ حقیقتاً تولید را جهش دهند و موانع تولید را رفع کنند. رئیس دستگاه قضا افزود: این اقدامات می‌تواند به خنثی‌سازی تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها بینجامد؛ مدیران و کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که در این میدان باشند، از آنها پشتیبانی خواهد شد.

وی  با اشاره به دو محور مورد بحث سران قوا یعنی معیشت و سلامت مردم، گفت: این موارد باید برای همه مسوولان مورد توجه و تاکید باشد؛ سلامت از نکاتی است که مورد توجه و انتظار مردم است، ما نیز بر این مساله تاکید می‌کنیم که می‌تواند سلامت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و یک نظام سالم اداری را رقم بزند. رئیسی تاکید کرد: این نظام سلامت اداری می‌تواند برای مردم رفع دغدغه کند و برای آنها افزایش امید و اعتماد به دنبال داشته باشد.

رئیس‌جمهوری هم در حاشیه جلسه سران سه قوه؛ سلامت، معیشت، بی‌اثر کردن و لغو تحریم‌های ظالمانه را محورهای گفت‌وگوهای این نشست ذکر کرد و افزود: در زمینه سلامت، مردم کار بسیار بزرگی در این مدت انجام دادند و با اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی آمار فوتی‌ها دوباره به دورقمی برگشت و برای ما بسیار مهم است که این آمار را پایدار نگه داریم.

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها