شناسه خبر : 35298 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

میزان: شرکت هواپیمایی ماهان قیمت بلیت مسیر تهران-گوآنجو-تهران را با ۸۰۰ درصد افزایش نسبت به سال قبل، به ۵۸ میلیون تومان رساند.

ایرنا: میزان فعالیت‌های تولید یا ارائه خدمات ساختمانی در تیر امسال، نسبت به ماه قبل (خرداد) ۱۸ درصد کاهش یافت و عدد شاخص کل به 78 /52 درصد رسید.

ایسنا: ‌با رای مجلس واحدهای مسکونی واقع در کلیه شهرهای بالای یک‌صدهزار نفر اگر در هر سال مالیاتی در مجموع بیش از چهار ماه به عنوان خانه خالی شناسایی شوند به ازای هر ماه بیش از زمان مذکور، به صورت ماهانه مشمول مالیاتی بر مبنای مالیات بر درآمد اجاره خواهند شد.

باشگاه‌خبرنگاران: نایب رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: واردات لوازم خانگی به صفر رسیده و فعلاً نیاز بازار داخل بیشتر از تولیدات است. تنها کمبودی که برخی شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای با آن مواجه می‌شوند در لوازم خانگی و الکترونیکی است. غیر از این فروشگاه‌ها در تامین کالا با مشکل مواجه نیستند.

تسنیم: سخنگوی سازمان هواپیمایی از انجام پروازهای موردی به ترکیه خبر داد و گفت: پروازهای بین‌المللی در گرو رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کروناست.

تسنیم: مهدی طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: افراد جا مانده از دوره قبل و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در مجموع چهار میلیون نفر می‌شوند که باید به آنها نیز سهام عدالت پرداخت شود.

خبرآنلاین: صمد کریمی، مدیر اداره صادرات بانک مرکزی، گفت: ۲۵۰ فردی که به قوه‌ قضائیه معرفی شدند، یک دلار از صادراتشان را به کشور بازنگردانده‌ بودند و شرکت‌های تولیدی نیز نیستند، از اینها تاکنون بیش از ۴۴۰ میلیون یورو ارز بازگشته است. دو هزار و ۳۸۶ صادرکننده از ۲۲ فروردین ۹۷ تا ۳۱ خرداد ۹۹، 7 /17 میلیارد یورو به چرخه اقتصادی برنگردانده‌اند.

فارس: به پیشنهاد سازمان امور مالیاتی و براساس مصوبه سران قوا، در صورتی که مودیان مالیات سال ۹۸ و حتی سال ۹۹ را زودتر از سررسید بپردازند مشمول جایزه خوش‌حسابی می‌شوند که البته وصول مالیات سال ۹۹ به منزله پیش‌خور شدن درآمدهای دولت بعد خواهد بود.

مهر: قیمت اوراق تسهیلات مسکن تحت تاثیر انتشار اخباری مبنی بر احتمال ایجاد محدودیت‌های جدید برای این اوراق، روند نزولی در پیش گرفته و به کانال ۶۰ هزار تومان رسیده است.

تسنیم: بالغ بر ٨٨١ هزار فقره چک به ارزشی حدود ١٨٦ هزار میلیارد ریال در خردادماه ٩٩ در کل کشور برگشت داده شده که نسبت به ماه قبل از نظر تعداد 7 /11 درصد کاهش نشان می‌دهد.

دراین پرونده بخوانید ...