شناسه خبر : 33372 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

مهر: مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: ما به دنبال کاهش سهام خود به زیر ۵۰ درصد در مجموعه شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی هستیم و شستا قطعاً از بنگاهداری خارج می‌شود.

تسنیم: عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، با انتقاد از پتروشیمی‌های کشور برای تامین کود مورد نیاز جامعه کشاورزی گفت: برای تامین کود و جلوگیری از قطع آن باید به پتروشیمی‌ها التماس کنیم و چنان شاخی به ما نشان می‌دهند که گوشت تنمان آب می‌شود.

تسنیم: ایران خودرو تاکنون ۵۰ قطعه از محصولات خود را توسط ۳۱ سازنده داخلی بومی‌سازی کرده که براساس شمارگان یک سال تولید این موضوع حدود 8 /48 میلیون یورو کاهش ازربری را به دنبال داشته است.

تسنیم: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند تا ۳۰ دی خبر داد.

ایسنا: طبق آخرین ارزش‌گذاری کالاهای صادراتی، بنزین با هر لیتر حدود ۶۸۹۱ تومان صادر می‌شود که در مقایسه با دو سال گذشته از نظر ارزش دلاری کاهش دارد.

مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از خسارت بیش از شش هزار میلیارد ریالی سیل به کشاورزی این استان خبر داد و گفت: بر اثر بارش باران چند روز گذشته خسارات زیادی به بخش کشاورزی وارد شده است.

خبرآنلاین: عیسی منصوری، معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، از ایجاد بیش از ۵۰۰ هزار شغل در کشور طی یک سال گذشته خبر داد.

تسنیم: حسین مدرس‌خیابانی، قائم‌مقام وزیر صنعت، گفت:‌ پس از چهار ماه انجام کار کارشناسی منسجم و مداوم، سند نقشه راه تنظیم بازار کشور پس از دریافت نظر همه دستگاه‌ها آماده ابلاغ از سوی وزیر صمت به عنوان رئیس ستاد تنظیم بازار کشور است.

خانه ملت: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: علاوه بر افزایش ۱۵درصدی با استفاده از روش پلکانی نزولی حقوق کارکنان به کف حقوق در نظر گرفته‌شده افزایش پیدا می‌کند.

خانه ملت: اسدالله عباسی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس، با بیان اینکه بودجه کنار گذاشته‌شده برای تامین کالاهای اساسی در سال آینده مکفی است، گفت: مجلس و دولت برای جلوگیری از عرضه آزاد کالاهای اساسی، برنامه دارند.

تسنیم: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: رشد صنعت پارسال منفی 5 /9 درصد بوده است اما امسال تا آخر شهریور به مثبت 4 /0 درصد رسید.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها