شناسه خبر : 33276 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

مهر: عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی، اعلام کرد: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در این مرحله از جنگ اقتصادی دشمن، از هیچ تلاشی برای خنثی‌سازی فشار حداکثری آنها به مردم ایران و برای حفظ و تداوم ثبات در بازار ارز و پول و نیز سایر بازارها، فروگذار نخواهد کرد و قطعاً همچون ماه‌های گذشته با قدرت، تلاش کسانی را که در آرزوی بی‌ثبات کردن بازارها هستند، ناکام خواهد گذاشت.

خبرآنلاین: جدیدترین آمار منتشرشده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید لوازم‌خانگی در هشت ‌ماه اول امسال با کاهش 2 /7درصدی مواجه شده و از ۴۸۲ هزار و ۸۰۰ دستگاه در هشت ‌ماه سال گذشته به ۴۴۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه در مدت مشابه امسال رسیده است.

خبرآنلاین: مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: روز چهارشنبه ۱۸ دی دامنه نوسان بازارهای بورس و فرابورس دو درصد است که این کار با هدف کنترل رفتار هیجانی سرمایه‌گذاران انجام می‌شود.

تسنیم: حاتم شاکرمی، معاون وزیر کار، گفت: حدود دو میلیون نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در معادن مشغول به کار هستند.

مهر: رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به اینکه تراز تجاری ۹ماهه امسال مثبت بوده است، از صادرات ۱۰۳ میلیون تن کالا از ابتدای امسال خبر داد.

ایسنا: به گفته دبیر انجمن صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران، جاسازی قرص‌های مشکوک در کیک خوراکی که اواخر آذرماه خبرساز شد، منجر به کاهش ۱۰ تا ۳۰درصدی فروش این محصول شده است.

خبرآنلاین: پنج کالای لاستیک سنگین، میلگرد و ورق، حبوبات، شکر و خدمات حمل‌ونقل بار به عنوان کالا و خدمات اولویت‌دار نظارتی در هفته منتهی به بیستم دی‌ماه معرفی شدند.

تسنیم: رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: در ۹ماهه امسال بانک‌ها بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده‌اند.

ایرنا: وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: واگذاری سهام شرکت هپکو در دستور کار قرار دارد و سهام این شرکت برای عرضه از طریق بازار فرابورس آگهی شده است.

مهر: آیین‌نامه اعطای وام ۲۴۰ میلیون تومانی تسهیلات خرید یا ساخت مسکن به شعب بانک عامل ابلاغ شده و مشتریان می‌توانند با خرید اوراق تسهیلات مسکن، از این تسهیلات استفاده کنند.

صداوسیما: افراد متقاضی دریافت یارانه معیشتی تا ۲۴ دی ثبت نام کنند. تا پایان دی مشخص می‌شود که این افراد مشمول دریافت کمک معیشتی هستند یا خیر.

تسنیم: از تیرماه سال ۸۶ تا امروز بیش از ۵۰ میلیون کارت سوخت در کشور صادر شده و برخی از مالکان وسایل نقلیه هستند که هفت یا هشت بار کارت سوخت برای آنها صادر شده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها