شناسه خبر : 31489 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

باشگاه خبرنگاران: عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات، گفت: خط فقر مطلق در کشور نداریم، اما ۱۴ میلیون نفر در خط فقر نسبی قرار دارند.

تسنیم: هاشم یکه‌زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، از آغاز تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو پژوی ۳۰۱ بدون حضور شرکت پژو در ایران خبر داد و گفت: در مجموع ۶۰ میلیون یورو برای این خط سرمایه‌گذاری شده است.

تسنیم: بانک مرکزی اعلام کرد هیچ شخص حقیقی و حقوقی، مجوزی در خصوص انتشار رمزارز از بانک مرکزی دریافت نکرده است.

مهر: عضو هیات‌مدیره کانون سراسری مرغ‌داران گوشتی از افزایش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده‌فروشی به ۱۴ هزار تومان رسیده و به نرخ منطقی نزدیک شده است.

ایرنا: وزیر راه و شهرسازی با دعوت از سرمایه‌گذاران برای تولید مسکن استیجاری گفت: انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران برای ساخت مسکن استیجاری در کشور امتیازات ویژه‌ای از دولت دریافت می‌کنند.

خبرآنلاین: حسین امیری خامکانی، نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس، گفت: تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان باید باهم ارتباط داشته باشند و بدانند چه کالایی در داخل کشور تولید می‌شود. قطعاً دولت، بخش خصوصی یا اتاق‌های بازرگانی می‌توانند سامانه‌هایی را تعریف کنند که نیازهای هر بخش در آنجا مشخص و ارتباط لازم برقرار شود.

تسنیم: رئیس هیات‌مدیره انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی و عطریات گفت: بر اساس بخشنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت واردات کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی به غیر از عطریات با قرارگیری در گروه اولویت چهار ارزی متوقف شده است. اعمال این بخشنامه به تعطیلی ۲۰۰ بنگاه تجاری و بیکاری بیش از 70 هزار نفر افراد شاغل در این حوزه به‌طور مستقیم و غیرمستقیم منجر می‌شود.

خبرآنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزاری نخستین نمایشگاه ساخت داخل و رونق تولید را مصداق «هنر مقاومت» در مقابل «هنر تحریم‌ها» ارزیابی کرد.

باشگاه خبرنگاران: رئیس هیات‌مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران گفت: برخی استان‌ها تخم‌مرغ‌های خراب و سردخانه‌ای را به عراق صادر کردند، از این‌رو عراقی‌ها واردات تخم‌مرغ از ایران را متوقف کردند. با توجه به روند مناسب تولید، روزانه حداقل ۲۵۰ تن این میزان مازاد است که باید تمهیداتی برای صادرات آن اندیشیده شود.

ایلنا: معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام اینکه برق 15 سازمان ملی، استانی و تعدادی از بانک‌های پرمصرف پایتخت امروز (24 تیر) قطع شده است، گفت: پایش و کنترل برق مصرفی ادارات تهران تا پایان مردادماه ادامه دارد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها