شناسه خبر : 29956 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

شانا: وزیر نفت گفت: در چاه اکتشافی جزیره مینو در عمق سه هزار و 770متری به نفت رسیدیم. او گفت برای اولین‌بار است که در این منطقه آبادان به نفت می‌رسیم. این نفت بسیار سبک و شیرین است.

ایسنا: در فاصله یک سال گذشته بیش از ۶۶ هزار و ۷۴۰ نفر از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی خارج شده‌اند که حدود 4 /2 درصد حجم دولت را کم کرده است.

ایرنا: برآوردها از این حکایت دارد که عیدی امسال کارکنان حدود ۹۳۲ هزار تومان می‌شود و سازمان برنامه و بودجه وعده واریز آن را با حقوق بهمن داده است.

ایسنا: رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و سوئیس گفت: کانال مالی سوئیس آماده راه‌اندازی شده و ویژگی‌های عملیاتی آن اعلام شده است اما فعلاً منتظر ورود پول ایران است.

مهر: مرکز آمار ایران، نرخ تورم دی‌ماه امسال در مقایسه با ماه مشابه پارسال را 6 /39 درصد اعلام کرد که بالاترین نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه از خردادماه سال ۱۳۹۲ به شمار می‌رود.

ایسنا: بهرام پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت کلیه پیش‌فروش‌های فعلی خودروسازی خلاف قانون است.

فارس: پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با تصمیم اعضای هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا، سیدجواد سلیمانی مدیرعامل این شرکت و جانشین محمدرضا سروش شد.

ایرنا: سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۳۹۸ کل کشور گفت: جرایم و سود وام‌های کمتر از صد میلیون تومان در صورتی که وام‌گیرنده کل وام را یکجا پرداخت کند، بخشیده می‌شود.

ایسنا: واردات مشروط لیست کالاهای ممنوعه، مجدداً ممنوع شد.

ایسنا: سردار ایوب سلیمانی در مورد انتشار خبری پیرامون مرگ محمودرضا خاوری، مدیرعامل اسبق بانک ملی و از متهمان اصلی اختلاس سه هزارمیلیاردی، گفت: ما هنوز خبر دقیقی از این موضوع نداریم.

 ایبنا: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بر اساس آمار، به میزان سه و نیم میلیارد دلار از منابع ارزی کشور که برای واردات اختصاص داده شده بود، کالایی وارد نشده و چهار هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شده است.

ایلنا: دولت در بودجه سال آینده معافیت مالیاتی شرکت‌های صادراتی را به بازگرداندن ارز آنها به چرخه اقتصادی مشروط کرده است.

مهر:‌ رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر پی‌ریزی ساختمان پلاسکوی جدید آغاز شده و این ساختمان تا مهرماه ۹۹ به کسبه واگذار خواهد شد.

مهر: معاون سفیر اتریش در ایران گفت: به زودی خبرهای خوبی از مکانیسم مالی ایران و اتحادیه اروپا خواهیم شنید.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها