شناسه خبر : 28858 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

باخبرگزاری‌ها (اقتصادی)

ایسنا: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: به کشور فشار روانی وارد می‌کنند و عده‌ای هم از این فشار روانی سوءاستفاده می‌کنند، اما با برنامه‌ریزی درستی که انجام شده این مشکلات حل می‌شود. به خاطر برخی کمبودها و مشکلات از ملت عذرخواهی می‌کنم.

خبرآنلاین: بهرام پارسایی، نماینده مجلس در توئیتر نوشت: غارت جیب مردم با حربه نوسان ارز، چه از سوءتدبیر باشد، چه برای جبران بدهی بانک‌ها و چه با اهداف سیاسی داخلی و خارجی، یک کلاهبرداری توسط مافیای ارز است. بی‌عملی دولت و مجلس نسبت به این غارت یا از فقدان استراتژی است یا ضعف در کنترل بازار و قدرت مافیا.

ایسنا: رئیس‌جمهور در حکمی رحمانی‌فضلی را به عنوان «رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور» منصوب کرد.

خانه‌ملت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش مجلس درباره طرح بسته حمایتی از دهک‌های آسیب‌پذیر و افزایش حقوق کارمندان آماده است و اگر دولت گزارش خود را ارائه ندهد، با نهایی شدن منابع هفته آینده طرح مجلس ارائه می‌شود.

ایلنا: محمدرضا نجفی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با هماهنگی بین دولت و مجلس استیضاح آقای شریعتمداری از دستور کار کمیسیون خارج شده و روال دیگری قرار است در پیش گرفته شود.

ایرنا: «عباس آخوندی» پروانه اشتغال به کار مهندسی «فرج‌الله رجبی» رئیس سازمان نظام‌مهندسی را به دلیل تخلفات گزارش شده، تعلیق کرد.

خبرآنلاین: مصطفی قلی‌خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: در صورتی که وضعیت اقتصادی کشور به یک ثبات و ساماندهی مناسب برسد دلالان و واسطه‌گران از این بازار خارج می‌شوند و همین موضوع در کاهش قیمت مسکن موثر است.

باشگاه‌خبرنگاران: فرماندار قصرشیرین از کشف و ضبط دو محموله قاچاق سیب‌زمینی و گوجه‌فرنگی در مرز سومار از توابع این شهرستان با هوشیاری ماموران هنگ مرزی خبر داد.

خبرآنلاین: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: شاخص بهای تولیدکننده در 12 ماه منتهی به شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به میزان 2 /18 درصد افزایش یافت.

مهر: محسن بهرامی‌ارض‌اقدس، عضو شورای رقابت گفت: این شورا با قیمت‌گذاری خودرو خداحافظی کرده و ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت، مجدداً این مسوولیت را به عهده گرفته‌اند.

خانه‌ملت: علی مطهری گفت: در این‌باره که کارشناسان می‌گویند اروپایی‌ها با مذاکرات اخیر ایران را به دنبال نخود سیاه فرستاده‌اند، چنین چیزی نیست، همراهی اروپایی مقداری کمک است و می‌توان روی آنها کمک حساب کرد.

دراین پرونده بخوانید ...