شناسه خبر : 27739 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

ایرنا: سخنگوی دولت در واکنش به تاکید خطیب نماز جمعه تهران مبنی بر لزوم استقلال بانک مرکزی از دولت گفت: این مساله خوبی است اما یک خطیب دیگر از همان تریبون، بانک مرکزی را موظف به پرداخت بدهی موسسات مالی و اعتباری کردند.

مهر: نایب‌رئیس فراکسیون ولایی نمایندگان مجلس از تهیه بسته پیشنهادی ۵۵محوری برای برون‌رفت از معضلات اقتصادی کشور خبر داد.

فارس: هند با توجه به تهدیدهای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در زمینه خرید نفت دیگر کشورها از ایران، اعلام کرد که هرچه در توان دارد انجام می‌دهد تا از منافع ملی خود در زمینه واردات نفت از ایران حمایت کند.

تسنیم: مدیرعامل موسسه مالی اعتباری ثامن‌الحجج که متهم ردیف اول این پرونده هم محسوب می‌شود، با تشدید قرار وثیقه و عجز از ناتوانی قرار صادره، بازداشت و راهی زندان شد.

فارس: رئیس‌کل بانک مرکزی در خصوص شایعات برکناری‌اش گفت: طبیعی است مخالفان و کسانی که منافع‌شان با اقدامات اصلاحی بانک مرکزی به خطر می‌افتد طرفدار تغییر اینجانب هستند و در این خصوص جوسازی و شایعه‌پراکنی می‌کنند.

ایرنا: بانک مرکزی از 21 فروردین‌ماه امسال در مجموع معادل 312 میلیون دلار ارز بابت سفرهای خارجی هموطنان پرداخت کرده است.

باشگاه‌خبرنگاران‌جوان: وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی قراردادهای ما هم‌اکنون از جهت حقوقی محفوظ بوده و باطل نشده است، اما هم‌اکنون اجازه اجرا ندارد که در صورت تغییر سیاست‌ها می‌تواند مجدداً عملیاتی شود.

مهر: وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال باید با برنامه‌ریزی منسجم پیش برود این مهم در حالی بوده که پول‌پاشی شغل ایجاد نمی‌کند بلکه باید نیروهای متخصص تربیت شوند.

ایسنا به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی هرگونه فروش مدت‌دار خودرو ممنوع است.

ایسنا: نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران از اختصاص ۸۰ میلیارد دلار اعتبار از سوی اتحادیه اروپا برای تسهیل در روابط تجاری بین شرکت‌های کوچک و متوسط ایران و اروپا خبر داد.

تسنیم: رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد سود سهام عدالت امسال افزایش می‌یابد.

ایرنا: دادستان کل کشور گفت: درباره پرونده بابک زنجانی به دنبال برگشت بیت‌المال هستیم اما بدانید حکم او اعدام است و قطعاً اعدام می‌شود.

خبرآنلاین: تعداد قراردادهای اجاره در خرداد امسال نسبت به پارسال حدود ۴.۸۶۰ فقره کاهش داشته است. افزایش اجاره‌ها در تهران مستاجران را ناگزیر به کوچ به محله‌های پایین‌تر یا مهاجرت به شهرهای اقماری تهران کرده است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها