شناسه خبر : 26105 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها (اقتصادی)

باشگاه‌خبرنگاران: به‌دنبال سقوط هواپیمای تهران یاسوج، سازمان هواپیمایی کشوری در وب‌سایت رسمی خود از توقف پرواز هواپیماهای ATR72 آسمان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

ایسنا: در جلسه‌ای که بین بانک‌ها برای بررسی موضوع ابعاد انتشار اوراق گواهی سپرده با سود ۲۰ درصد برگزار شد، قرار بر این است تا طی نامه‌ای به بانک مرکزی، مساله را مطرح کرده و بخواهند تا این بانک برای جبران هزینه‌های ناشی از فروش این اوراق راهکار ارائه کند.

ایرنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بر اساس تصمیم مجلس قرار شده که مدارس و مساجد هزینه‌ای برای مصرف آب خود پرداخت نکنند که به اعتقاد من این مساله موجب افزایش مصرف خواهد شد.

مهر: وضعیت بازار مسکن در بهمن‌ماه از افزایش ۲۲‌درصدی قیمت و 7 /17‌درصدی معاملات نسبت به ماه مشابه سال قبل حکایت دارد.

تسنیم: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران بیشترین تورم برای ماه بهمن متعلق به دهک اول با 2 /9 درصد بوده و کمترین تورم با 7 /7 درصد برای دهک دهم بوده است.

ایسنا: رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: مردم از گواهی سپرده ارزی و پیش‌فروش سکه استقبال نکردند، اما از ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه، ۱۰۱ هزار میلیارد تومان اوراق سپرده ریالی فروخته شده است.

فارس: بر اساس ابلاغ بانک مرکزی ثبت سفارش واردات با نوع ارز دلار آمریکا امکان‌پذیر نخواهد بود.

ایلنا: به گفته وزیر ارتباطات اعمال رجیستری برای سامسونگ به‌دلیل سهم بالای بازار این برند و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف‌کننده نهایی، به سال آینده موکول شد.

مهر: نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: اسناد موجود صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت نشان می‌دهد نیروهای خدماتی رئیس این صندوق به عضویت هیات مدیره یک شرکت تازه‌تاسیس بازرگانی درآمدند.

فارس: مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن از بلااستفاده شدن سالانه ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد مسکونی در ایران به دلیل بلایایی همچون سیل و زلزله خبر داد.

ایسنا: هادی حق‌شناس، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جعبه سیاه نفتکش سانچی چندهفته‌ای است به ایران منتقل شده، کمیته سوانح در حال بررسی است و دوشنبه هفته جاری کارشناسان ما برای تشکیل کمیته اصلی سوانح با حضور چهار کشور ذی‌نفع به چین اعزام می‌شوند.

خانه ملت: بهرام پارسایی، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه قصور در سقوط هواپیمای ATR روشن است، گفت که این کمیسیون وارد بررسی موضوع سقوط این هواپیما خواهد شد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها