شناسه خبر : 24826 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اقتصادی)

فارس: بدهی ۴۷۰ میلیارد‌‌تومانی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی موجب مسدود شدن حساب‌های این نهاد شد.

ایرنا: احمد توکلی با اعلام استعفای دسته‌جمعی اعضای رسیدگی به پرونده تخلفات موسسه ثامن‌الحجج هشدار داد اگر بانک مرکزی علت این استعفا را توضیح ندهد افشاگری می‌کنیم.

مهر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی باید با سرعت بیشتری در حل مشکل سپرده‌گذاران اقدام کند در غیر این صورت رفتار مجلس نسبت به وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.

ایرنا: وزیر ارتباطات با انتقاد از نحوه اجرای دستور قضایی درباره مسدود شدن اپلیکیشن مسیریاب ویز گفت: اگرچه برای مسدود شدن این اپلیکیشن دستور قضایی صادر شد، اما نحوه اجرای آن به اعتماد عمومی برای استفاده از اپلیکیشن‌های داخلی صدمه زد.

فارس: معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور دریافت هرگونه کارمزد خدمات بانکی از حساب‌های دولتی را غیرقانونی اعلام کرد.

انتخاب: جبار کوچکی‌نژاد، رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره برخی اخبار مبنی ‌بر اینکه فردی که از متهمان اصلی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان است با ۵۰۰ میلیارد تومان از کشور فرار کرده است، گفت: این فرد هم‌اکنون در آلمان است.

خانه‌ملت: محمدعلی پورمختار، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با بیان اینکه دولت و پلیس کانادا نباید از خاوری حمایت کنند، گفت: اگر نقش خاوری به‌عنوان مشارکت اثبات شود به حکمی شبیه حکم مه‌آفرید امیرخسروی (اعدام) محکوم می‌شود.

جام‌جم‌آنلاین: سرنوشت بابک زنجانی متهم اصلی پرونده نفتی که حکم اعدامش صادر، تایید، ابلاغ و حتی درخواست اعاده دادرسی‌اش هم رد شده، تا ۱۰ روز دیگر مشخص می‌شود.

ایسنا: مدیرعامل دفتر پدافند غیرعامل توانیر گفت: بر اساس برآوردهای صورت‌گرفته میزان خسارت به تجهیزات برقی در مناطق زلزله‌زده ۴۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

تسنیم: مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی گفت: در منطقه‌ای مانند قشم کارکنان مناطق آزاد چند برابر کارکنان شهرداری آن منطقه است، در صورتی که قرار نیست این مناطق آنقدر کارمند به خدمت بگیرند که برای پرداخت حقوق آنها مجبور به فروش زمین بشوند.

ایلنا: دولت برای سال آینده حقوق کارکنان خود را تا دو میلیون تومان از مالیات معاف کرد، این معافیت برای سال جاری نیز در جریان است.

مهر: با توجه به اینکه واردات برنج در نیمه نخست امسال رشد فزاینده‌ای داشته و از یک میلیون تن هم عبور کرد، وزیر جهاد کشاورزی ممنوعیت فصلی واردات این محصول استراتژیک را ادامه داد.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها