شناسه خبر : 24034 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

با خبرگزاری‌ها

دنیای‌اقتصاد: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از تخصیص و توزیع ۲۵ هزار تن برنج با نرخ مصوب بین هیات‌های مذهبی شناسنامه‌دار، برای تنظیم بازار ایام ماه محرم‌الحرام خبر داد.

ایسنا: در هشت سال فعالیت دولت‌های نهم و دهم قیمت مسکن ۵۰۰ درصد رشد کرد؛ حال آنکه در چهار سال دولت یازدهم افزایش قیمت مسکن 6 /10 درصد بوده است.

مهر: وزیر نفت طی حکمی، محمدرضا نعمت‌زاده را به عنوان مشاور ارشد صنعتی خود منصوب کرد.

ایلنا: به دنبال مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر الزام خودروسازان به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده به ازای تولید خودروهای با مصرف سوخت بالا، پلیس راهنمایی و رانندگی شماره‌گذاری برخی خودروهای داخلی را متوقف کرد.

ایرنا: وزارت راه و شهرسازی آمار فوتی حوادث رانندگی جاده‌ای از فروردین‌ماه تا پایان مردادماه سال جاری را ۶۹۵۶ تن اعلام کرد.

ایسنا: رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو تاکید کرد که افزایش قیمت صورت‌گرفته در بازار فولاد موجب شده مشکلات بسیاری در عرصه تولید قطعات خودرو ایجاد شود.

صدا‌و‌سیما: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: میزان افزایش حقوق کارمندان دولت در سال آینده، به طور متوسط ۱۰ درصد است و از این میزان تقلیل پیدا  نمی‌کند.

مهر: رئیس انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید میزان ضرر و زیانی که سازمان توسعه تجارت به دلیل ساماندهی واردات خودرو باید به واردکنندگان این محصول پرداخت کند از ۳۵ میلیارد تومان به ۴۵ میلیارد تومان رسیده است.

مهر: تورم تولیدکننده در شهریورماه به 2 /8 درصد و تورم نقطه به نقطه به 7 /10 درصد رسید. بخش «کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری» با 5 /12، «صنعت» با 2 /12 و «هتل و رستوران‌داری» با ۱۲ درصد بالاترین سطح تورم نقطه به نقطه را به خود اختصاص داده‌اند.

ایرنا: در سه‌ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب شاهد افزایش ۱۲‌درصدی مجوزهای صنعتی صادره، کاهش دو‌درصدی سرمایه مجوزهای صنعتی، افزایش ۱۴‌درصدی اشتغال این واحدها و نیز افزایش 7 /37‌درصدی در بخش صدور مجوز پروانه اکتشاف معدنی هستیم.

ایرنا: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، ۹ میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن (تسه) به ارزش ۶۴۵۵ میلیارد ریال، در بازار فرابورس مورد معامله قرار گرفته است.

ایلنا: مدیرکل دفتر مدیریت به‌هم‌پیوسته منابع آب حوضه آبریز فلات مرکزی گفت: میزان بارش در حوضه آبریز زاینده‌رود کاهش 40‌درصدی ریزش‌های جوی این منطقه نسبت به متوسط بلندمدت و افت 55‌درصدی نسبت به سال آبی گذشته دارد.

دراین پرونده بخوانید ...