شناسه خبر : 22886 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: بخش مسکن در حالی چهل‌وهشتمین ماه رکود خود را پشت سر گذاشته که کارشناسان معتقدند ادامه این وضعیت می‌تواند تا هشت درصد تولید ناخالص داخلی را کاهش دهد.

ایسنا: وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت یازدهم درباره تغییر وزیر در دولت دوازدهم، گفت: شاید دلیل تغییر وزیر اقتصاد در دولت دوازدهم ایجاد انسجام و هماهنگی تیم اقتصادی است.

ایرنا: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: حدود 60 هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیزات مورد نیاز فرودگاه‌های کشور نیاز است.

ایسنا: واردات نفت خام کره جنوبی از ایران با تقاضای قوی سئول برای نفت سبک ایرانی که قیمت رقابتی دارد، در ماه ژوئن نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5  /26 درصد افزایش یافت.

ایرنا: ایران در حال گفت‌وگو برای خرید ۴۸ فروند بالگرد تولیدی شرکت ایرباس است. این بالگردها از نوع غیر‌نظامی است که برای استفاده در خدمات‌رسانی امدادی و پزشکی در مواقع اضطراری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ایلنا: شاخص قیمت تولیدکننده بخش برق در فصل بهار امسال به 70  /122 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل 01  /8 درصد و نسبت به شاخص فصل مشابه سال قبل (49  /130) معادل 97  /5 درصد کاهش دارد.

مهر: مدیرعامل شرکت ملی پست از ورود قریب‌الوقوع اپراتورهای جدید پستی و تغییر رویکرد شرکت ملی پست از خدمات سنتی به الکترونیکی خبر داد.

تسنیم: طبق اعلام بانک مرکزی، حجم نقدینگی خردادماه، به ١٣١٤ هزار میلیارد تومان رسید که حاکی از رشدی 1  /24‌درصدی طی ۱۲ ماه گذشته است.

فارس: میزان دارایی‌های خارجی بانک مرکزی در خرداد‌ماه سال جاری به 7  /5246 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2  /4 درصد افزایش نشان می‌دهد.

ایسنا: نایب رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی از پالایش قطعی هفت هزار کارگر ساختمانی در کل کشور خبر داد و گفت: سهمیه‌بندی بیمه کارگران ساختمانی منتفی شده و همه کسانی که در سامانه خدمات رفاهی وزارت کار ثبت نام کنند و واجد شرایط شناخته شوند بیمه خواهند شد.

ایسنا: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت درباره ادغام و تفکیک وزارتخانه‌ها گفت: اگر قرار باشد دولت بنگاهداری کند باید چندین و چند وزارتخانه داشته باشد در این صورت باید وزارت صنایع و معادن و بازرگانی را احیا کرد. در حالی‌که این هدف نیست بلکه می‌خواهیم امور دولتی را به بخش خصوصی واقعی واگذار کنیم نه اینکه بنگاه‌ها را از وزارت صنعت بگیریم و به وزارت دفاع و رفاه بدهیم.

 

 

دراین پرونده بخوانید ...