شناسه خبر : 22534 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

خبرآنلاین: بر اساس بررسی بانک مرکزی، «خودرو» سال گذشته بیش از چهار هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی برای دولت ایجاد کرد.

ایسنا: رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری اعلام کرد: از سال آینده هیچ‌گونه بهره‌برداری از جنگل‌های شمال کشور به مدت پنج تا 10 سال صورت نمی‌گیرد.

ایرنا: مدیرعامل منطقه آزاد کیش از باز پس‌گیری ۷۰۰۰ میلیارد‌تومانی اراضی بدون استفاده در جزیره کیش خبر داد و اعلام کرد: مساحت مربوط به این زمین‌ها معادل 2 /5 میلیون مترمربع بوده و شامل زمین‌هایی است که هیچ‌گونه اقدامی در آنها صورت نگرفته و پروژه‌هایی بوده‌اند که بیش از ۱۰ سال از طول عمر آنها می‌گذرد.

ایسنا: در ادامه اجرای طرح بخشودگی سود تسهیلات بدهکاران بانکی کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بدهکاران بانکی تا ۴۰ میلیون از سود معاف شدند.

مهر: شاخص قیمت تولیدکننده زراعت، باغداری و دامداری سنتی در سال ۱۳۹۵ نسبت به سال قبل از آن دو درصد افزایش یافت.

ایسنا: معاون شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: متوسط میزان مصرف بنزین در کشور بعد از ماه رمضان به بیش از ۸۳ میلیون لیتر رسیده و کاهش هم پیدا نمی‌کند که یک امر غیرعادی است. پیش‌بینی نرخ رشد افزایش مصرف در حد پنج درصد بود که در حال حاضر به بالای ۹ درصد رسیده است.

شانا: متوسط تولید نفت خام ایران در سال ۱۳۹۵ نسبت به پنج‌ماهه نخست سال ۱۳۹۲ بیش از ۴۰ درصد افزایش یافته است.

ایسنا: بر اساس آخرین آمار میزان بارندگی در حوزه استان تهران از ابتدای تیرماه تا به امروز معادل 4 /12 میلیمتر بوده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته 6 /2 میلیمتر بیشتر بوده است.

ایلنا: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییر تعرفه‌های شرکت مخابرات ایران گفت: ما تعرفه‌ای را نه برای تلفن، نه برای اینترنت و نه موبایل افزایش نخواهیم داد و سیاست ما کاهش تعرفه است.

ایرنا: قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل گفت: ما در جریان قطعی کردن قراردادها بیشترین تخفیف را دریافت کردیم و در این میان در آخرین لحظات ورود یک ایرباس ۳۲۰ به کشور به شکل رایگان قطعی شد.

مهر: بر اساس گزارش بانک مرکزی درآمد دولت از محل مالیات شماره‌گذاری خودرو در سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.

ایرنا: رئیس سازمان امور مالیاتی می‌گوید حقوق زیر دو میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف است و اگر افرادی هستند که کمتر از دو میلیون تومان حقوق می‌گیرند و تحت عناوین مختلفی از حقوق آنها مالیات کسر می‌شود حتماً این موضوع را به سازمان امور مالیاتی اعلام کنند.

 

دراین پرونده بخوانید ...