شناسه خبر : 22411 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایسنا: دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن گفت: در پنج سال گذشته تعداد مستاجرین حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است. تا سال ۹۰ در کشور بر اساس آمارها حدود پنج میلیون مستاجر وجود داشت که این تعداد از سال ۹۰ تا ۹۵ بیش از دو میلیون افزایش پیدا کرده و اکنون بیش از هفت میلیون مستاجر در کشور وجود دارد که این مساله یک تهدید برای بازار مسکن است.

فارس: معاون وزیر نفت ایران در امور بین‌الملل امروز گفت: انتظار می‌رود که ایران ظرف پنج تا شش ماه آینده، قراردادهایی با شرکت‌های روس در زمینه اکتشاف و توسعه میادین نفت و گاز امضا کند.

مهر: وزیر راه و شهرسازی در حکمی، فرزانه شرفبافی را به عنوان سرپرست جدید شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعیین کرد.

ایسنا: دبیر انجمن شرکت‌های راهسازی معتقد است: با توجه به اینکه دولت یازدهم توانست بحث ورود اسناد خزانه به معاملات خود با پیمانکاران را در دستور کار قرار دهد، اوضاع بدهی‌های معوق قوه مجریه به پیمانکاران به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

مهر: وزیر ارتباطات ایران گفت: تلاش می‌کنیم حجم روابط اقتصادی ایران و ترکیه به ۳۰ میلیارد دلار در سال افزایش پیدا کند که به این رقم قانع نبوده و می‌توانیم تا ۵۰ میلیارد دلار نیز آن را افزایش دهیم.

تسنیم: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از عرضه چهار خودرو جدید صد در‌صد ایرانی ظرف دو سال آینده خبر داد.

ایسنا: رئیس اتحادیه دارندگان تعمیرگاه و اتوسرویس و توقفگاه و پارکینگ تهران تاکید کرد: شهری به وسعت تهران فقط ۱۰۰ پارکینگ خصوصی دارد و در مجموع شرایط در این شهر به‌گونه‌ای است که افراد هیچ‌گونه رغبتی برای ایجاد پارکینگ‌های جدید ندارند.

ایلنا: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه در حال حاضر دولت موظف شده که تا دو سال آینده به تنش آبی پایان دهد، گفت: خیلی از رانت‌هایی که در گذشته باعث شده بحران آبی در کشور شکل بگیرد باید از بین برود.

تسنیم: با ابطال بخشنامه بانک مرکزی از سوی دیوان عدالت اداری، رفع سوء اثر چک‌های برگشتی از هفت سال به سه سال کاهش یافت.

ایلنا: مشاور سازمان خصوصی‌سازی گفت: از ۴۷ میلیون نفر مشمول سهام عدالت ۲۸ میلیون نفر شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند و شماره شبای ۹۷ درصد از مشمولین نیز به تایید رسیده است.

ایسنا: رئیس ستاد ایمن‌سازی واحدهای صنفی تهران درباره وضعیت ایمنی واحدهای باقیمانده پلاسکو تاکید کرد: از نظر ما پلاسکو پرونده‌ای مختومه محسوب می‌شود. چون مساله اصلی اسکان واحدها بود که انجام شده است.

 

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها