شناسه خبر : 21657 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

خبرآنلاین: رئیس کل گمرک گفت: در سال۹۲ معادل ۱۵کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم که این رقم در حال حاضر به ۳۰۰ تن رسیده است. کرباسیان در خصوص انتقادات مطرح‌شده از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری مبنی بر آمارسازی در قاچاق گفت: ما خواب نبودیم اتفاقاً کسانی خواب بودند که طی هشت سال از سه میلیارد دلار قاچاق در سال کشور را رساندند به ۲۵ میلیارد دلار.

ایسنا: رئیس اتحادیه مهمان‌پذیران با اشاره به فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز خطاب به مسافران این مراکز عنوان کرد: ما در اتحادیه شاهد شکایات بسیار از این بخش هستیم و توصیه ما به مردم این است که برای مبلغ ناچیزی در حد 50 هزار تومان امنیت خود را به خطر نیندازند.

فارس: به‌‌رغم تلاش‌های عربستان و روسیه، قیمت نفت روز چهارشنبه پس از اینکه آمارها نشان داد که ذخایر نفت آمریکا در حال افزایش است، کاهش یافت و نگرانی‌ها در مورد مازاد عرضه در بازار شدت گرفت. هر بشکه نفت آمریکا با 40 سنت کاهش 26 /48 دلار فروخته شد و هر بشکه نفت برنت با 34 سنت کاهش 33 /51 دلار معامله شد.

خبرآنلاین: پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران می‌گوید: «دولتی که واقعاً می‌خواهد با ساز‌و‌کار اصولی و منطقی کار کند، درستش این است که میزان ورود منابع نفتی به بودجه خود را بیش از این افزایش ندهد.»

ایسنا: رئیس سازمان چای از پرداخت مطالبات چای‌کاران خبر داد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب و در صورت ادامه این وضعیت حدود ۱۰ درصد میزان تولید چای امسال نسبت به سال گذشته افزایش می‌یابد.

ایسنا: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از افتتاح شهرک تخصصی خرما با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن تولید در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مهر: با تصمیم جدید بانک مرکزی و مراجع قضایی در رابطه با رسیدگی به موسسه کاسپین قرار شد سپرده‌گذاران تا ١٠ میلیون تومان تعاونی منحله فرشتگان در اولویت نخست تعیین‌تکلیف قرار گیرند. با طی این فرآیند وضعیت حدود ٨٧ درصد از سپرده‌گذاران این تعاونی مشخص خواهد شد.

ایسنا: سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: هیچ‌گونه سودی بابت سهام عدالت در روزهای آینده به سهامداران داده نمی‌شود و مشمولان باید مراقب سوءاستفاده افراد سودجو باشند.

ایلنا: دبیر کل اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه از سرمایه‌گذاری و همکاری مشترک ایران و ترکیه در صنعت دارو خبر داد و اعلام کرد یک شرکت ایرانی در زمینه دارو به دنبال تاسیس یک شهرک صنعتی دارو در ترکیه و صادرات محصولات به کشورهای اروپایی است.

شانا: وزیر نفت گفت: تحریم، چاه عمیقی بود و برجام، ما را از آن بیرون آورد. برجام فقط یک سند سیاسی نیست، بلکه نقطه عطف تاریخی، اجتماعی و سیاسی است.

 

دراین پرونده بخوانید ...