شناسه خبر : 27261 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

تسنیم: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی خواستند همه دستگاه‌های ذی‌ربط به موضوع گرانی ورود کنند. از سوی دیگر اجناسی که در انبار مانده به سرعت در اختیار مردم قرار گیرد و خودروسازها خودروها را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران: عضو هیات‌رئیسه کمیسیون فرهنگی از انصراف همه نمایندگانی که قرار بود برای جام جهانی به روسیه سفر کنند خبر داد.

ایسنا: مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی با فرمایش رهبری درباره فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان اظهار کرد: همان‌طور که دقت کردید رهبری اقدامات در چارچوب برجام را توصیه کردند، لذا بنایی برای خروج از برجام نداریم.

اعتمادآنلاین: قاسم میرزایی‌نیکو، عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس گفت: اگر رفع حصر نشود، باید این موضوع را به ‌صورت جدی از سران قوا، شورای عالی امنیت ملی و رهبر معظم انقلاب بخواهیم.

ایسنا: چند ماه پس از ناآرامی‌های سیاسی کردستان عراق، رسماً پروازهای تهران – سلیمانیه از سر گرفته شد.

فارس: «کریستوفر فورد»، دستیار وزیر خارجه آمریکا گفت: در صورتی که ایران با مفاد یک توافق جدید موافقت کند، واشنگتن آماده «خاتمه دادن به مولفه‌های اصلی نظام تحریم‌ها» است.

الف: رئیس سازمان زندان‌های کشور با تاکید بر اینکه شکنجه در زندان‌های کشور کذب محض است، گفت: فعالیت زندانبانی در ایران مورد تحسین جهانیان است.

خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت ایران منتظر وعده‌های بی‌زمان اروپا نمی‌ماند، اروپا باید تصمیم خود را صریح‌تر و سریع‌تر اعلام کند.

خبرآنلاین: رئیس‌جمهوری سوریه در گفت‌وگو با یک روزنامه انگلیسی گفت: حضور مستشاران ایرانی در سوریه بنا به دعوت دمشق و کاملاً قانونی است، اما حضور نیروهای آمریکایی و انگلیسی غیرمشروع و غیرقانونی و حتی تجاوز نظامی محسوب می‌شود.

ایرنا: بر اساس مصوبه دولت به دستگاه‌های اجرایی استان‌هایی که دمای بالاتر از ۴۵ درجه دارند، اجازه داده شد بنا بر تشخیص شرکت‌های توزیع نیروی برق، ساعات شروع و پایان کار خود را به ساعت   6:30 صبح تا 13:30 تغییر دهند.

ایلنا: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در خصوص خروج آمریکا از برجام و اینکه برخی گروه‌ها دولت را به‌عنوان متولی برجام عامل بدعهدی آمریکا می‌دانند، گفت: انصافاً دولت تلاش خود را کرده است و مسوولان هم زحمت کشیده‌اند و تمام مساله عهدشکنی آمریکاست وگرنه دولتمردان تلاش خودشان را کرده‌اند.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها