شناسه خبر : 26816 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها (سیاسی)

ایلنا: وزیر ارتباطات در جلسه با فراکسیون مستقلین مجلس اعلام کرد بعد از فیلترینگ تلگرام از ۴۵ میلیون کاربر تلگرام فقط یک میلیون نفر از تلگرام خارج شدند.

خبرآنلاین: محسن کوهکن، نماینده اصولگرای مجلس گفت: ردصلاحیت زنان تا امروز بر اساس جنسیت و مساله رجل سیاسی نبوده است. تا جایی که من شناخت دارم در میان زنانی که ثبت‌نام کردند فعالیت‌های اجرایی‌شان به مراتب از خیلی آقایان که ردصلاحیت شده بودند، کمتر بود.

میزان: عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اشکالات وارد‌شده به لایحه پالرمو گفت: ایرادات شورا به این لایحه صرفاً ناظر بر اشکالات ترجمه‌ای نبوده است و آنچه در این متن بود فراتر از اشکالات تایپی بود لذا به‌صورت ایراد، آن را اعلام کردیم.

ایسنا: رئیس سازمان حج و زیارت در سکوتی رسانه‌ای به عربستان سفر کرد تا در دو ماه مهلت باقی‌مانده به آغاز اعزام زائران ایرانی، امور اجرایی حج ۹۷ را پیگیری کند. حمید محمدی در صفحه خصوصی‌اش در فضای مجازی با انتشار عکس‌هایی از کعبه از حضورش در عربستان خبر داد.

تسنیم: فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی‌(عج) می‌گوید: ما امروز طرح‌های به‌روز حفاظتی برای حفاظت از شخصیت‌ها و اماکن حساس و حیاتی نظام را در اختیار داریم.

ایرنا: رئیس‌جمهور با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: سیاست دولت یازدهم و دوازدهم مبتنی بر ایجاد فضای امن مجازی بوده و نه امنیتی. تاکنون هیچ شبکه اجتماعی یا پیام‌رسانی توسط این دولت مسدود نشده و نخواهد شد. فیلتر و مسدودسازی اخیر تلگرام نیز نه توسط دولت اجرا شده و نه مورد تایید دولت است.

ایسنا: علی مطهری گفت: در یک برنامه صدا و سیما از من سوال شد صدای کدام یک از خوانندگان را می‌پسندی، بنده نام چند نفر و در راس آنها آقای شجریان را ذکر کردم ولی صداوسیما نام ایشان را حذف کرد. این کار صحیح نیست. این مطلب را به رئیس سازمان صداوسیما گفتم، ایشان گفت من هم این کار را درست نمی‌دانم.

ایسنا: رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: اینکه بعضی اتفاقات در روزهای گذشته افتاد و هنوز پاسخی دریافت نکرده‌اند، به معنای سکوت یا پذیرش این تجاوزکاری آنها نیست و در موعد مقرر و لازم پاسخ دشمنان داده خواهد شد.

مهر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس به هر میزانی که مصلحت اقتضا کند آماده تصویب بودجه برای حمایت از سیاست‌های موشکی و برنامه‌های دفاعی کشور است.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها