شناسه خبر : 24047 لینک کوتاه
تاریخ انتشار:

بـا خـبـرگـزاری‌ها

ایرنا: احمد خاتمی عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری برای پیگیری مطالبات اخیر رهبر معظم انقلاب هیات اندیشه‌ورز تشکیل می‌دهد.

ایسنا: رئیس مجلس شورای اسلامی با تسلیت درگذشت جلال طالبانی گفت: رئیس‌جمهور پیشین و فقید عراق از شخصیت‌های مبارز و ممتاز در مبارزه با رژیم صدام بود.

مهر: داوود احمدی‌نژاد برادر محمود احمدی‌نژاد در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) دار فانی را وداع گفت.

ایرنا: معاون وزیر امور خارجه انگلیس با تاکید بر اینکه برجام بهترین راه برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای ایران است، از آمریکا خواست تا پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کند.

ایسنا: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف فعالیت عضو زرتشتی شورای شهر یزد را خلاف قانون دانست و گفت که مجلس با استفاده از ابزار نظارتی خود این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

مهر: محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از رد طرح تبدیل سازمان برنامه و بودجه به وزارت برنامه و بودجه در این کمیسیون خبر داد.

ایسنا: حمید بقایی با ارسال نامه‌ای خطاب به قاضی حیدری رئیس شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت، خواستار برگزاری علنی دادگاهش در روز ۲۵ مهرماه شد.

ایلنا: وزیر راه و شهرسازی گفت که برخی واحدهای مسکن مهر که مشتری ندارند به کمیته امداد واگذار می‌شود.

تسنیم: با حکم وزیر دفاع سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع شد.

ایرنا: ژیلا سجادی بانوی کرد سنندجی و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، طی حکمی از سوی وزیر کشور در جایگاه معاونت وزیر و رئیس موسسه آموزشی عالی علمی و کاربردی مدیریت شهری و روستایی وزارت کشور منصوب شد.

ایلنا: رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی ووشوی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان جهان در روسیه به ملت بزرگ ایران، از تمامی مدیران، مربیان، دست‌اندرکاران و به‌ویژه ورزشکاران پرتلاش این رشته ورزشی تشکر کرد.

ایسنا: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور درخصوص اقدام متقابل ایران در برابر خروج آمریکا از برجام، گفت: درباره برجام، در بالاترین سطوح تصمیم‌گیری خواهد شد که در این خصوص نیز تدابیری اندیشیده شده است.

ایرنا: سرهنگ «لری ویلکرسون» با اشاره به رایزنی‌های خود با مقام‌های کنگره آمریکا درباره برجام، از قول آنها گفت نمایندگان کنگره خروج کاخ سفید از برجام را بدون دریافت مدرکی که ثابت کند ایران توافق هسته‌ای را نقض کرده است، نخواهند پذیرفت.

دراین پرونده بخوانید ...

پربیننده ترین اخبار این شماره

پربیننده ترین اخبار تمام شماره ها