شناسه خبر : 34871 لینک کوتاه

بـا خـبـرگـزاری‌ها (اجتماعی)

تسنیم: در ادامه جریان مبارزه با سرشاخه‌های قاچاق مواد مخدر، اخیراً در عملیاتی پیچیده، یک باند بین‌المللی کشف و منهدم شده است. در این عملیات تعدادی از اعضای اصلی یک باند بین‌المللی مواد مخدر دستگیر شده‌اند که دو تبعه سوئدی نیز در میان بازداشت‌شدگان حضور دارند.

ایرنا: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: اکنون ۱۹۲ هزار از ۳۱۸ هزار دستگاه تاکسی فعال در کشور فرسوده است.

فارس: پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: تعداد 110 تا 120 نفر از نیروهای اورژانس تهران به کرونا مبتلا شده‌اند که میانگین ابتلای کادر درمان در دنیا 20 درصد است که با محافظت خیلی خوبی که داشتیم درصد ابتلای افراد به کرونا در نیروهای اورژانس پنج درصد بوده است.

ایلنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران درباره تحویل «باران» شامپانزه معروف این روزهای باغ‌وحش ارم گفت: بر اساس قانون، این حیوان باید در اختیار باغ‌وحش قرار می‌گرفت. در حال حاضر این حیوان در باغ‌وحش ارم و زیر نظر دامپزشک نگهداری می‌شود و با انتقال آن به خارج پس از اخذ مجوز سایتیس نیز موافق هستیم.

ایرنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در زمینه فروش داروهای گیاهی هنوز به استانداردهای لازم نرسیده‌ایم و عطاری‌ها همچنان به صورت سنتی اداره می‌شوند.

تسنیم: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: برگه‌های هدایت تحصیلی از طریق کد کاربری و فضای مجازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

فارس: عضو شورای اسلامی کار شرکت آذرآب اراک، از صدور حکم برائت 41 نفر از کارگران این شرکت در دادگاه تجدیدنظر خبر داد.

ایلنا: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره برگزاری کنکور سال ۹۹ با توجه به افزایش آمار ابتلا به کرونا گفت:‌ آزمون‌ها طبق تاریخ‌های اعلام‌شده برگزار خواهد شد، زیرا در غیر این صورت کل سیستم آموزشی کشور به هم می‌خورد.

تسنیم: مدیرعامل ستاد دیه کشور از کاهش ۵۰درصدی تعداد زندانیان غیرعمد خبر داد و گفت: جمعیت این زندانیان از ۱۲۵۷۶ نفر در اسفند سال گذشته به ۵۹۷۳ مدیون مالی و بدهکار دیه ناشی از تصادف رانندگی یا حوادث کارگاهی کاهش یافته است.

ایرنا: مدیران ارشد سایت دیوار با حضور در دفتر یگان حفاظت محیط‌زیست کشور با اعلام آمادگی این سایت برای همکاری با سازمان حفاظت محیط‌ زیست ابزار خرسندی کردند که با این همکاری فضای سایبری برای سودجویان حیات وحش ناامن می‌شود.

فارس: وزیر آموزش و پرورش گفت: معتقدم برای دانش‌آموزان از پایه اول تا دوازدهم باید برنامه قطعی تربیتی داشته باشیم. فکر می‌کنم هر دانش‌آموز باید حداقل یک‌بار به اردوهای راهیان نور برود.

دراین پرونده بخوانید ...